از برکت برجام آمریکا منزوی میشود

جوان فردا : پس با یاری خداوند متعال و با حفظ وحدت حول محور ولایت و با هوشیاری دولتمردان و حاکمان حکومت جمهوری اسلامی منزوی شدن امریکا درجهان را چه در #برجام_بمانیم یا نمانیم جشن خواهیم گرفت

از برکت #برجام #امریکا منزوی میشود


نویسنده : #ر_میابی

کارشناس حقوق عمومی

ترامپ و عوامل داخلی استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب بنام جریان گروه انحرافی رفتار تیمور لنگ را در پیش گرفته اند تا با ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین ضربه آخر را به انقلاب بزنند .
اگر کمی بررسی کنیم ترامپ و جریان گروه انحرافی هر دو مخالف برجام ،همصدا هستند چرا تعدادی درداخل همصدا با ترامپ و نتانیاهو هستند؟⁉️
باید بدانیم و قبول کنیم
با چه قدرتی می توانستیم امریکا را در دنیا منزوی کنیم ولی امروز رهنمودهای امام خامنه ای در راستای نرمش قهرمانانه و با تلاش سربازان هسته ای و مدافعین هسته ای امریکا منزوی میشود .
رفتار ترامپ مانند رئیس جمهوری که مصوبات سازمان ملل و شورای امنیت را کاغذ پاره میدانست در دنیا دارد منزوی میشود . هر چند بعضی ها این منزوی شدن امریکا را در داخل می بینند ولی #انکار میکنند

باید تمام گروه های سیاسی اعم از اصلاح طلبان واقعی و اصول گرایان واقعی که هر دو گروه سیاسی دو بال انقلاب در دایره ولایت و محور ولایت حرکت می کنند در این موقعیت حساس حرکات مغرضانه جریان گروه انحرافی بنام عدالتخواه را رصد کنند و وحدت خود را جهت صیانت از خون شهدا و انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی ره حفظ کنند .
آنچه دشمن را در ۴۰ سال گذشته مایوس نموده است وحدت بین آحاد مردم و سیاسیون و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است .
دشمن می خواست با تورم کاذب که توسط عوامل جریان گروه انحرافی در بازار سکه و دلار ایجاد شد مردم را مایوس کند ولی خوشبختانه این تورم حباب بیش نیست . وقتی یک جوان بیش از ۵۰میلیارد تومان به سکه میدهد معلوم است که این کار یک کار کارشناسانه دشمن بود .
که بعد از کشف اینگونه افراد مزدور توسط نیروهای #انتظامی و #اطلاعات و #امنیت و #سپاه_پاسداران بازار کم کم بسوی آرامش می رود .
دشمن میخواست با دستهای مزدورانه جریان گروه انحرافی بازار را به تعطیلی بکشاند ولی بازاریان آگاه تر از آن هستند که استکبار جهانی و مزدوران داخلی آن فکر می کنند.
بازاریان امروز وارث یک انقلابی هستند که خود بازاریان برای شجره طیبه این انقلاب هزاران شهید داده اند.
پس با یاری خداوند متعال و با حفظ وحدت حول محور ولایت و با هوشیاری دولتمردان و حاکمان حکومت جمهوری اسلامی منزوی شدن امریکا درجهان را چه در #برجام_بمانیم یا نمانیم جشن خواهیم گرفت