#قهرمانزاده : تجمع بزرگ #مدافعین_حریم_خانواده ها در مرند برگزار میشود?

جوان فردا : قهرمانده افزود هر کس بر خلاف وحدت حرف زند تابع شیطان است چون شیطان در بر هم زدن وحدت مردم متوسل به حیلیه های شیطانی شده است .

#فرمانده_سپاه_مرند : از توجه #امام_جمعه_مرند به امور فرهنگی تشکر نمود

فرمانده سپاه مرند : مسئولی اشتباه میکند و چای شیرین هم میخواهد‼️‼️
#قهرمانزاده : تجمع بزرگ #مدافعین_حریم_خانواده ها در مرند برگزار میشود?

به گزارش خبرنگار #جوان_فردا از مرند

نشست سرهنگ پاسدار جواد #قهرمانزاده فرمانده سپاه مرند با اصحاب رسانه محلی

قهرمانزاده فرمانده سپاه مرند با هماهنگی روابط عمومی سپاه مرند با حضور حجت لاسلام والمسلمین #تقی_زاده سرپرست دفتر نمایندگی #ولی_فقیه در سپاه مرند با اصحاب رسانه نشست خبری داشت .

مهمترین برنامه در هفته #حجاب_و_عفاف تجمع بزرگ #مدافعین_حریم_خانواده می باشد
?قهرمانده در مورد حجاب و عفاف گفت
دشمن از تمام حیله های خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی مایوس شده است امروز دشمن میخواهد پایه های نظام رابا سست کردن پایه های خانواده ها به لرزه بیاندازد .
دشمن خوب می داند اگر پایه های خانواده ها را سست کند می تواند به اهداف شوم خود برسد .
ملت ایران در تمام سلایق سیاسی خود حول محور ولایت و با صبوریت و استقامت از این برهه هم مانند گذشته عبور خواهد کرد. الحمدالله تمام مسئولین باین نتیجه رسیده اند و حرکات وحدت آفرین مسئولین امیدوار کننده است
?قهرمانده افزود هر کس بر خلاف وحدت حرف زند تابع شیطان است چون شیطان در بر هم زدن وحدت مردم متوسل به حیلیه های شیطانی شده است .

? فرمانده سپاه مرند در مورد جنگ نرم دشمن گفت دشمن بجای جنگ خونریزی جنگ نرم را جایگزین نموده است. تمام خانواده ها باید از ترفند دشمن در سست کردن پایه های خانواده ها آگاه شوند .
?وی افزود بعنوان خادم ملت بعنوان مطالبه گر در شورای فرهنگی شهرستان در مورد موضوع کنکور مطالبه گری خواهم نمود . چرا باید از چادر بسرها در جلسه کنکور ممانعت کنند⁉️
?قهرمانزاده گفت اشتباه مسئول کم نیست چای شیرین می خواهد ‼️

?فرمانده سپاه مرند در مورد حجاب و عفاف گفت روش بسیج در این مورد اغنائی است و زوری در این مورد نیست و باید پاسخ جنگ نرم دشمن با نرمیت انجام گیرد .
#حجاب_مثل_صدف است .
#حجاب_و_عفاف یعنی نشان از #تقوا_و_پرهیز_گاری .
وی برنامه های هفته حجاب و عفاف در جریان هفته را اعلام نمود . و گفت تجمع بزرگ خانواده های تحت عنوان #مدافعین_حریم_خانواده برگزار خواهد شد
?قهرمانزاده گفت جای دارد از #امام_جمعه_مرند حضرت حجت الاسلام والمسلمین #نعمت_زاده تقدیر و تشکر نمود .و گفت #امام_جمعه_مرند در مسایل فرهنگی فعالیت های خوبی دارند و دغدغه فکری امام جمعه همیشه در امور فرهنگی از برنامه های اولویت دار می باشد .
قهرمانزاده از حضور خادمین ثامن الحجج در ۲۵ و ۲۶ تیرماه در شهرستان مرند خبرداد .

بعداز سخنان فرمانده سپاه مرند ، مدیر مسئول #جوان_فردا خطاب به فرمانده سپاه مرند تحت عنوان پیشنهاد گفت
نقش فرماندهی پدافند غیر عامل در امر مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن صفر است و همچنین نقش صدا و سیما هم صفر است و صدا وسیما فقط سیاسی بازی شده است .
قهرمانزده در پاسخ گفت به نقطه حساسی  اشاره نمودید تعامل و  نقش پدافند غیر عامل در مورد فرهنگی به چشم نمی خورد .

#مدافعین_حریم_خانواده
#امام_جمعه_مرند
#ججاب_عفاف
#تقوا_پرهیزگار
#قهرمانزاده
#نشست_خبری
#حجت_الاسلام تقی_زاده
#پدافند_غیر_عامل

#جوان_فردا