مردم از سه قوه عمل ، عمل ، عمل می خواهند

نعمت زاده امام جمعه مرند :خائنین به بیت المال در میدان آزادی باید اعدام گردند

نمازجمعه مرند همانند دیگر شهرهای کشور اسلامی ایران با حضور مردم ولایتمدار و متدین مرند به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا علی نعمت زاده در حسینیه امام خمینی ره مرند اقامه شد

❤️نعمت زاده در خطبه اول خود و نمازگزاران را به رعایت تقوا و پرهیزگاری دعوت نمود و گفت تمام الگوهای ما رفتار و منش و سنت رسول خدا و ائمه اطهار می باشد
?امام جمعه مرند با اشاره به تاریخ اسلام گفت قدرت اسلام امروز بالاتر از جنگ احد است .
امروز شاهد مردان بزرگی هستیم که دو دست و دو پا را خود را در جنگ تحمیلی از دست داده است ولی وقتی به پای صحبتهای این جانبازان مرد بزرگ می نشینیم می بینیم این مردان بزرگ با خدا عهد و پیمان بسته اند.
?نعمت زاده افزود یکی از این جانبازان دردیدار با این عزیزان گفت در صورت وقوع جنگ تحمیلی دیگر مرا با این وضعیت به جبهه ببرید تا برای رزمندگان صندلی باشم.
?امام جمعه مرند اشاره به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی نمود و گفت دشمن به هر حیله ای دست می زند اگر روزی در داخل کشور سخنان دشمنان از داخل به گوش رسد جای نگرانی است باید همه و همه حول محور ولایت در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و امام شهدا و شهدای امام وحدت خود را حفظ کنیم .
?نعمت زاده گفت دشمن هر روز نقشه دیگر میکشد وقتی دشمن در طرف مقابل خود اقتدار و وحدت بین مسئولین و مردم را دید عقب نشینی میکند . چطور که بعداز سخنان دکتر ظریف وزیر امورخارجه ایران که گفت اگر نفت برای ما نیست به هیچکس نخواهد بود وقتی ترامپ این ایستادگی را دید عقب نشینی نمود و با یک قدم عقب روئی گفت باید درمورد نفت ایران صحبت شود .یا نتانیاهو چندین بار به روسیه رفته است این از عظمت و قدرت ایران وایرانیان است
?وی گفت ملت ایران با خدا عهد و پیمان بسته است فقط از خدا می ترسد . تا وحدت وهمدلی در جامعه است دشمکن هیچ کاری نمی تواند بکند.
نعمت زاده در خزبه دوم نیز ضمن فرا خواندن نماز گراران و خود به رعایت تزکیه نفس و تقوا گفت امتیازی که خدا میدهد به عملکرد هر انسان مربوط است . عملکرد هر انسان باید موجب رضای خدا باشد.
?امام جمعه مرند در مورد موضوع آزمون استخدامی در مرند گفت یک غفلت یک ناظر در سالم برگزار کردن امتحانات توسط مسئولین در اولین دقایق حل شده بود . قبل از اینکه بنده دخالت کنم مسئولین امر بخصوص رئیس آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه در دقایق اول متوجه امر میشوند و موضوع را حل میکنند . از رئیس آموزش و پرورش شهرستان و مدیر کل تشکر نمود و در مورد اطلاعیه آموزش پرورش گغت باید چنین شفاف سازی شود
?نعمت زاده از دکتر #آل_هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز تقدیر و تشکر نمود و با یک رهنمود کارشناسانه مدیر کل و رئیس اموزش و پرورش شهرستان مرند با یک اطلاعیه موضوع را حل نمودند .
?نعمت زاده گفت تمام عوامل اجرائی این امر با بنده دیدار داشتند دیدم همه آنها از نیروهای متدین و از متولیان حجاب و عفاف هستند . وی افزود باید مسائل را حود محور وحدت هدایت وحل کنیم .
?نعمت زاده گفت مسئولین بدانند مردم از مشکلات گلایه مند نیستند مردم از تبعیض گلایه مند هستند باید این تبعیضات از بین برود .وقتی کسی یک وام خود را با یک تلفن می گیرد آن دیگری بعداز دواندگی ومعطلی نمیتواند بهره مند شود.
?امام جمعه مرند #صنعت_بیمه در ایران را بیمار خواند و گفت چرا باید در یک کشور ۱۸ نوع بیمه باشد .اعم از :
بیمه نمایندگان مجلس یک نوع بیمه است ؟
بیمه وزرا یک نوع بیمه است ؟
ووو
اینگونه بیمه ها نشان از وجود بی عدالتی در جامعه است .باید صنعت بیمه در ایران درمان شود .
?نعمت زاده اشاره به آزادی درعا نمود و گفت دیگر اسرائیل و امریکا و متحدان شیطان بزرگ نتوانستند در مقابل جبهه مقاومت ،مقاومت کنند . چون جبهه مقاومت با خدا عهد و پیمان دارند

امام جمعه مرند خطاب به مسئولین گفت

‼️نعمت زاده خطاب به مسئولین گفت مسئولین باید حقوق مردم را بدهند
باید تمامی کارکنان و روسای سه قوه حقوق در یافتی خود را شفاف سازی کنند .
مردم باید بدانند نماینده انها چقدر دریافتی دارد
مردم باید بدانند مدیران ورروسای خود چقدر دریافتی دارند
مردم باید بدانند بیت المال چگونه هزینه میشود.
وقتی مردم دید کسی به بیت المال خیانت کرده است در میدان آزادی اعدام میکنند قطعاً اعتماد مردم بیش از پیش خواهد بود .
?نعمت زاده افزود مردم از مسئولین سه قوه عمل ، عمل ، عمل می خواهند
امام جمعه مرند در مورد هفته شورای نگهبان گفت جایگاه شورای نگهبان خیلی ارزنده و مهم است . وقتی در یک جمع فقها نظر می دهند دیگر نگرانی در آن نیست . شورای نگهبان وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

t.me/jjavanefarda