امروز : چهار شنبه 3 فوریه 2021
تاریخ : 2021/02/03 - 19:46 ذخیره فایل ارسال به دوستان

چندین طرح در شهرستان مرند به بهره برداری رسید

مجموعه رفاهی گردشگری آخارباخار قره تپه در مسیر جاده مرند – جلفا در مساحت ۱۹۹۳۰ مترمربع با زیربنای تقریبی ۶ هزار مترمربع کلنگ زنی شد.
گرشاسبی : این پروژه توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران روستایی آخارباخار قره تپه احداث می شود و طبق گفته مدیرعامل شرکت، برای ساخت آن، ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه پیش بینی شده و از این طریق برای ۶۰ نفر به طور مستقیم و ۱۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضورفرماندار شهرستان ویژه مرند و اعضای شورای اداری ومسئولین واعضای کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان چندین طرح در شهرستان مرند به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار جوان فردا دکتر داودگرشاسبی معاون استاندار و فرمانداری  ویژه مرند گفت: در چهارمین روز دهه فجر مرکز جامع سلامت شهری افرازمند به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع و با هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
ایشان در ادامه از افتتاح سه طرح حوزه آبخیزداری و یک طرح بهداشتی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پروژه حفاظت خاک و کنترل رسوب حوضه آبخیزداری شامل ۳ سازه ملات سنگی به ارتفاع مفید ۵، ۴ و ۲ متری با حجم ۱۴۲۰ متر مکعب و گنجایش مخزن ۱۲ هزار مترمکعب در دیگر طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.
وی افزود: برای این پروژه مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
وی ادامه داد: امروز همچنین مجموعه رفاهی گردشگری آخارباخار قره تپه در مسیر جاده مرند – جلفا در مساحت ۱۹۹۳۰ مترمربع با زیربنای تقریبی ۶ هزار مترمربع کلنگ زنی شد.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: این پروژه توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران روستایی آخارباخار قره تپه احداث می شود و طبق گفته مدیرعامل شرکت، برای ساخت آن، ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه پیش بینی شده و از این طریق برای ۶۰ نفر به طور مستقیم و ۱۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

╭─

ارسال دیدگاه