امروز : جمعه 12 فوریه 2021
تاریخ : 2021/02/12 - 9:50 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امام جمعه مرند : همه باید ظرف و حد وجودی خود را بشناسیم و کمال انسانیت در این است که طبق مسیری که خدا نشان داده، زن و مرد باهم باشند.

نعمت زاده افزود زن زن است و مرد مرد است زن نمیتواند مرد باشد مرد نمیتواند زن باشد هردو مکمل یکدیگرند بدون زن مرد و یدون مرد زن  کامل نیست 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir

بمناسبت گرامیداشت روز زن مراسمی با حضور امام جمعه مرند و معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرند و نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از بانوان فعال اجتماعی  در سالن سرداردلها حاج قاسم سلیمانی در ساختمان فرمانداری برگزار شد

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج علی نعمت زاده امام جمعه مرندگفت  با بیان اینکه مادران و زنان نقش بسیار بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند گفت: زنان با نقش و تاثیرگذاری بالایی که در جامعه دارند باید در جهت افزایش ثبات در خانواده ها که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود تلاش کنند.
حجت الاسلام علی نعمت زاده تاکید کرد: همه باید ظرف و حد وجودی خود را بشناسیم و کمال انسانیت در این است که طبق مسیری که خدا نشان داده، زن و مرد باهم باشند.

نعمت زاده افزود زن زن است و مرد مرد است زن نمیتواند مرد باشد مرد نمیتواند زن باشد هردو مکمل یکدیگرند بدون زن مرد و یدون مرد زن  کامل نیست 

 پاشائی نماینده مجلس در مراسم گرامیداشت روز زن گفت مدیران مسوولیت پذیر و درستکار بدلیل داشتن مادران مسوولیت پذیر است و مهمترین وظیفه زنان این است که قبل از هر چیز مادر خوبی باشند.
وی افزود: برخلاف نظر برخی ها، ازدواج سد راه پیشرفت نیست بلکه انگیزه ای برای رسیدن موفقیت است چنانچه زنان می توانند بر اساس برنامه ریزی، هم در خانواده و هم در اجتماع موفق عمل کنند.


نماینده  مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود فضای مجازی و افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: زنان، امروزه در خصوص تربیت نسل جدید باید بیشتر توجه کرده و در این راه از دین، الگوی عملی بگیرند.
وی نبودن شور و نشاط را معضلی در زندگی زنان دانست و افزود: بستر ورزشی در شهرستان برای بانوان، بسیار محدود است در حالی‌که ورزش باید بصورت معمولی در زندگی همه زنان باشد.
پاشایی با اشاره به وجود مشکلات در حوزه اشتغال نیز ابراز کرد: با وجود اینکه وضعیت زیرساخت ها برای ایجاد صنایع بزرگ چندان مناسب نیست اما در حدی که زیرساخت‌های شهرستان اجازه دهد، اقدامات لازم را برای ترویج اشتغال های کوچک و ایجاد کارخانه ها در منطقه انجام می دهیم.
پاشائی درمورد انتخابات گفت وقتی یک کاندیدائی با دادن قندان و قاپاق آن را دوره بعدا بدهد شهر شهر مرده میشود

ارسال دیدگاه