امروز : شنبه 27 فوریه 2021
تاریخ : 2021/02/27 - 16:52 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دغدغه‌ها و نگرانی‌های امام خمینی: امروز خطای یک پاسدار به پای اسلام نوشته می شود

در بخشی از سخنان امام آمده است: اگر از یک پاسداری خلافی سر بزند اینها نمی گویند این آقا می گویند سپاه پاسداران، از آن بالاتر جمهوری اسلامی و از آن بالاتر می گویند اسلام همین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir  به نقل از  جی پلاس، نهضت امام خمینی و به دنبال آن پیروزی انقلاب اسلامی در سایه توکل و حمایت الهی، رهبری حکیمانه امام و وحدت و همدلی مردم کشور روی داد، انقلابی که می توان آن را معجزه نامید چرا که با هیچ یک از انقلاب های مردمی قابل مقایسه نبوده و نیست. مسلما پس از پیروزی در همه انقلاب ها دغدغه هایی وجود دارد که این در حکومت های دینی دوچندان شده و برای شخصیت بزرگی مانند پیر جماران که از درایت و تیزبینی خاصی برخوردار بودند، به مراتب بیشتر و بیشتر. ایشان در سخنرانی ها و پیام های مختلف به این نگرانی های خود اشاره کرده اند که با قرار گرفتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بخش هایی از این دغدغه ها را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

از دیگر دغدغه هایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نگران می کرد، خلافی بود که مبادا از پاسداران سر بزند. ایشان در جمع پاسداران مسجد حضرت ابوالفضل (س) تهران که در ۲۵ آذر ۵۸ در قم به دیدار ایشان رفته بودند، به نقش پاسداران و خلافی که خدای نکرده از آنها صادر بشود، اشاره کرده و فرمودند:

ارسال دیدگاه