امروز : دوشنبه 2 آگوست 2021
تاریخ : 2021/08/02 - 16:34 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بایستید که آفتاب، روشن شدن ستاره‏اى جاودان را مژده خواهد داد،

غدیر، سرچشمه همیشه‏ جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى است. تاریخ به تماشاى اقیانوس غدیر ایستاده است که می خروشد و کهنگی ها را از بستر بیرون می کند و با خود می برد.

 میابی روز عید غدیر را تبریک گفت

بسم الله النور

«بایستید که آفتاب، روشن شدن ستاره‏اى جاودان را مژده خواهد داد،

بایستید که امروز، نعمت تمام میشود و دین کامل… .

در کنار برکه‏اى که رسالت اقیانوس، در نگاهش می تپید دست فاتح خیبر بالا می رود و آوایى در فضا می پیچد: «من کنتُ مولاه فهذا علىٌ مولاه.»

غدیر، سرچشمه همیشه‏ جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى است. تاریخ به تماشاى اقیانوس غدیر ایستاده است که می خروشد و کهنگی ها را از بستر بیرون می کند و با خود می برد.

غدیر، تفسیر بدر و احد و شأن نزول صفین و نهروان است. بدر، عدالت می خواست؛ احد، شجاعت آرزو می کرد؛ خیبر تماشاى صداقت را تمنا داشت و غدیر، آمین آن همه ثنا و دعا بود. غدیر روز تداوم رسالت محمد صلی الله‏ علیه‏ و‏آله در ولایت على علیه‏ السلام و عید پیمان و میثاق و عهد است و به راستی که:

تا صورت پیوند جهان بود، على بود

تا نقش زمین بود و زمان بود، على بود

شاهى که ولى بود و وصى بود، على بود      سلطان سخا و کرم و جود، على بود

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در توصیف این عید امامت و رهبری می فرمایند: روز عید غدیر روزى است که پیامبر اکرم صلی الله‏ علیه‏ و‏آله وظیفه حکومت را معیّن فرمود و الگوى حکومت اسلامى را تا آخر تعیین فرمود.

اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به همه شیعیان و دوستداران مولای متقیان حضرت علی (ع) که به راستی دنیا شیفته اوست، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

در آخر خطر تزویربازان و ریاکاران و‌چاپلوسان  مقدس مآب را در این مقطع از زمان  باید یادآور شوم که ولایتمداران واقعی توسط ولایتمداران نوک زبانی با مارک‌زدن های مانند عدم‌التزام‌عملی به اسلام‌و‌ولایت فقیه ودیگر مواردی که از صفات بارز خودشان است ترور شخصیت میشوندواین روش همان نقشه های استعمار است .اگر دین داران واقعی در مقابل مقدس مآبان ریاکار و تزویرباز و چاپلوس  دیر بجنبند دین داران، دین رسول خدا و پیروان امامت و ولایت بیش از پیش  مانند مولایمان علی ع عزلت نشین خواهند شد.

با شایسته ترین احترامات

#رحیم_میابی

T.me/jjavanefarda

#جوان_فردا  را در اینستاگرام پیگیر باشید👇

Javane_fardaa

ارسال دیدگاه