امروز : جمعه 6 آگوست 2021
تاریخ : 2021/08/06 - 7:03 ذخیره فایل ارسال به دوستان

سیدرضاغ هاشمی چرا ؟

آیا افراد مورد نظر شورای اسلامی شهرمرند برای تصدی شهرداری مرند از مشکلات آتش زیر خاکستر شهرمرند مطلع هستند 

  سیدرضا هاشمی چرا؟

با توجه به برائت  هاشمی از اتهامات واهی و با توجه به نزدیک شدن‌ انتخاب شهردار توسط ششمین دوره شورای اسلامی مرند  چندروزی است فضای مجازی با انتشار عکس هاشمی  میخواهند شورا را به یاد مرند دوران سازندگی بیاندازند

در سال ۱۳۹۴ در دوره چهارم شورا که هاشمی شهرداربود چندین پروژه بصورت هم زمان درحال اجرا بود پارک های قوناخلار و دانشجو و یومری تپه  (تپه شهدا) و شهرداری الکترونی و نهضت آسفالت ریزی و شروع عملیات پل هوائی دولت آباد بودند.

ولی متاسفانه فرصت طلبان تشنه قدرت با گزارشات واهی با مهندسی دروغگو  مرند را از نهضت سازندگی وا داشتند .

حال بعداز گذشت بیش از شش سال از این ماجرا هاشمی و متهمان پرونده ۹۴ برائت گرفتند. ولی این ضربه مهلکی در مدت شش سال  که بر پیکر مرند خورد قابل جبران نیست .

امروز نوچه های فرصت طلبان قدرت طلب با شنیدن نام هاشمی تب بالا می برند و هرکسی از هاشمی مطلبی می نویسد زود مارک می زنند

#جوان_فردا

ضمن اینکه از بدو پرونده با یک‌نظر حقوقی معتقدبود این پرونده منجر به برائت خواهدشد که الحمدالله چنین شد.

حال بررسی فضای مجازی شهرستان مرند نشانگر آن است که هاشمی می تواند گره های زنگ‌زده توسعه مرند را  بگشایدو شهروندان  جهت قدرشناسی خواهان حضور هاشمی در لیست شهرداران نامزد در شهرداری مرندمی باشند که انتظار دارند ششمین دوره شورای شهرمرند که دو عضو آن از دور چهارم می باشند عملکر هاشمی را در کنار دیگر کاندیداها جهت بررسی در اولویت قراردهند.

از سوی دیگر با توجه به مطلب انتشار یافته در یکی از گروه های مجازی دیگر نشانگر آن است که شورا در تصمیم گیری خود مواجه با مشکلات بیرونی است و یا دستورات بیرونی است .چون دراین گروه نامی برای تصدی شهرداری مرندمی برند بنام رضا نظری که با ۵ رای شهردار مرند خواهدشد  .اگر چنین باشد سوراخ بودن شورا مسجّل خواهدشد بلکه خط دهی برای  شورا و پذیرش خط از بیرون توسط شورا در مدت زمان کوتاه شورا را به پرتگاه سیاسی خواهدکشید

 

آیا افراد مورد نظر شورای اسلامی شهرمرند برای تصدی شهرداری مرند از مشکلات آتش زیر خاکستر شهرمرند مطلع هستند 

 

♦️اخبار را در کانال #جوان_فردا  👇پیگیرباشید

 

#جوان_فردا

 

T.me/jjavanefarda

 

 

#جوان_فردا  را در اینستاگرام 👇پیگیرباشید👇

Javane_fardaa

ارسال دیدگاه