امروز : شنبه 4 سپتامبر 2021
تاریخ : 2021/09/04 - 5:58 ذخیره فایل ارسال به دوستان

 دیگر برجام نمی سوزد بلکه برجام جان می گیرد

با شروع بکار ریاست جمهوری دکتر رئیسی و اخذ رای اعتماد با درصد بیشتر از مجلس انقلابی آب پاک بدست برجام‌سوزان ریخت .

 دیگر برجام نمی سوزد بلکه برجام جان می گیرد

یادداشت صبح
#جوان_فردا

نویسنده : رحیم میابی
کارشناس حقوق عمومی

با شروع بکار ریاست جمهوری دکتر رئیسی و اخذ رای اعتماد با درصد بیشتر از مجلس انقلابی آب پاک بدست برجام‌سوزان ریخت .
با آمدن دولت رئیسی دیگر فریاد برجام سوزان از هیچ تریبونی و مکانی درداخل ایران بگوش نمی رسد این خود یک نعمت بزرگی است که جامعه را از تنش و تخریب سیاسیون کارآمد وکارکشته به ساحل آرامش کشانده است .
سکوت موافقان برجام هم آب پاک دیگری است که بردل پرکینه مخالفان برجام ریخته شده است .
رئیسی وتیم اقتصادی رئیسی خوب میدانند چرخه اقتصاد جهانی و چرخه اقتصادی هرکشوری ارتباط مستقیم با یکدیگر دارد.
سیاست متواضع دولت ایران قوی و وزارت امورخارجه همان سیاست بردبرد دولت تدبیروامید است .که دولت رئیسی و مجلس انقلابی برآن تاکید دارد.
حمایت رهبری از اصل برجام و نظر صریح رهبر معظم‌انقلاب مبنی بر برجام نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد راه را بر تیم مذاکره کننده دولت دکتر رئیسی هموارکرده است .
پس دکتر رئیسی با هموار بودن راه مذاکره با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب و باتوجه باینکه دیگر فریادهای مخالفت با برجام درداخل کشور خاموش شده است میتواند در مذاکرات وین شرکت کند و امریکا را با حضور خود در میز مذاکره به پای مذاکره برگرداند .
امریکا باید بداند ایران یک کشور صلح دوست وبا صبر ملت ایران حول محور ولایت امر دروازه های توسعه و تمدن را بروی خود گشوده است ومخالف صلاح های کشتار جمعی است .
امریکا باید بداند فرصت مذاکره را از دست داده است باید دست از وقت کشی بردارد واز بهترین فرصت پیش آمده برای مذاکره با ایران که زمان دولت ایران قوی است را غنیمت بشمارد و زیاده خواهی را کناربگذارد با روحیه متواضع به میزمذاکره برگردد .واز قلدری پوشالی خود دست بردارد.
اگر دوباره امریکا فریب صهیونیزم را بخورد ویا دلارهای وهابیون چشم امریکارا در دیدن حقایق در داخل ایران‌وبین الملل کورکند قطعاً شاهد سقوط سیاستمداران امریکا از پرتگاه نابودی همراه با دوبال خود وهابیون و صهیونیزم را خواهیم بود.

#متواضع
#بردبرد

T.me/jjavanefarda

Javanefarda.ir

Javane_fardaa

ارسال دیدگاه