امروز : شنبه 2 اکتبر 2021
تاریخ : 2021/10/02 - 9:57 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دادستان مرند به موضوع درگیری مرزش فوتبال مرند ورود کند

سخن شهروند : ♦️در پایان از دادستان محترم شهرستان ویژه مرند عاجزانه درخواست میشود به عنوان مدعی‌العموم جهت حفظ و پایداری آبروی شهرستان مرند با قاطعیت به این موضوع حساس ورود کرده و رسیدگی فرمایند.

سخن شهروند در #جوان_فردا

بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ شاهد یک مصاحبه از طرف مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا با رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند بودیم که در کانالشان به اشتراک گذاشته بودند.


قبل از همه چیز بنده عمل ناشایست چند نفر که در داخل محوطه استادیوم تختی مرند به ورزشکاران فوتبالیست حمله ور شده بودند را محکوم کرده و عرایضی را هم در مورد مصاحبه فوق با رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند داشتم.
در کلیپ فوق همه تماشاگران با کلمه تماشاگرنما خطاب شدند؛ اینکه این افراد تماشاگر و یا تماشاگرنما بودند جای خود دارد؛ اما اینکه میزبان و مدیریت این اشخاص در مرحله اول اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند بود بر هیچ کس پوشیده نیست.
آیا رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند تا بحال از اطاق خویش بیرون استادیوم ورزشی تختی مرند را بازدید کرده و از ارتفاعات دیوارهای این مجموعه ورزشی خبر دارند؟!!!!که در مصاحبه فوق جناب آقای فرامرز رهیف رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند فرمودند که این اشخاص از دیوار وارد استادیوم شده اند؛ با توجه به ارتفاعات دیوار های این مجموعه ورزشی؛ دیوار ضلع شرقی بالغ بر ۵ متر ارتفاع دیوار آجری و حدود ۲متر ارتفاع فنس کشی می‌باشد؛ که مجموعا بالغ بر ۷متر ارتفاع می‌باشد؛ همچنین ارتفاع دیوار ضلع غربی هم کمتر از ۴متر نمیباشد. لازم به ذکر است که ضلع شمالی مجموعه ورزشی تختی متصل به سالن ورزشگاه با دیوارهای بیش از ۸متر ارتفاع میباشد؛ در ضمن ضلع جنوبی استادیوم؛ ساختمان اداری بوده و بنابر این نفوذ از طریق دیوار به این مکان کمی دور از ذهن است. چنانچه تماشاگران از دیوار بالا نرفته باشند جنابعالی علاوه از اینکه به جوانان مرندی توهین کردین؛ افترا و تهمت بزرگی هم به مرندیهای حاضر در صحنه زدین؛ ضمن اینکه بیشتر محوطه مجهز به سیستم دوربین های مداربسته می‌باشد و اگر تماشاگران از دیوار به داخل استادیوم وارد شده اند لطفا فیلم ورود این افراد را از طریق دوربینهای موجود در این مجموعه ورزشی را به دستگاه قضایی تحویل دهید……..
ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند؛ شما یکی از مدال آوران این خاک و بوم هستید و من به این معتقدم که قبل از مدال طلا بهتر است مدال اخلاق مداری و مدیریت را به جامعه باید به ارمغان آورد.

جناب آقای رهیف؛ جنابعالی در مصاحبه فوق فرمودین که نیروی انتظامی در صحنه حضور داشتند؛ اگر این اشخاص از دیوار استادیوم به صورت غیر قانونی وارد محوطه شده بودند چرا از مامورین نیروی انتظامی درخواست هدایت این افراد به بیرون از استادیوم نگردیده تا شاهد این اتفاق ناگوار و آبرو ریزی بی سابقه در شهرستان با تمدن شهر مرند نباشیم.
مردم با فرهنگ مرند مهمان نواز و دارای تمدن هستند و قدوم مبارک مهمان را بوسیده و روی چشم خودشان می‌گذارند؛ نه اینکه چشم کور میکنند.
متاسفانه در این درگیری زمزمه هایی در مورد یکی از مجروحین به گوش می‌رسید که میگفتن بینایی خود را از دست داده؛ که به حمدالله این خبر کذب بوده است و چنین اتفاق جبران ناپذیر نیفتاده است.
ضمن اینکه طبق شنیده ها و با توجه به انتشار اخبار خبرگذاری فارس؛ به شماره (/۶۰۰۲۱/ر) فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان ویژه مرند جناب سرهنگ جلیلیان فرموده اند که برای برقراری نظم و امنیت این مسابقه ورزشی هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان صورت نگرفته. بنابراین لطفا ضعف و ناتوانی در مدیریت و عدم تدبیرات لازمه اداره ورزش و جوانان شهرستان را به حساب سایرین نگذارید و اعتبار و عزت و احترام پلیس منطقه را خدشه دار نکنید.
مدیر محترم پایگاه خبری جوان فردا؛ چون مصاحبه تان با رئیس ورزش و جوانان شهرستان مرند که در آن به از دیوار رفتن جوانان مرندی اشاره شده است منجر به خدشه دار شدن آبرو و حیثیت مرندی ها شده است؛ لذا از حضرت عالی عاجزانه خواهشمندم پیگیر استعفای رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند باشید.

♦️در پایان از دادستان محترم شهرستان ویژه مرند عاجزانه درخواست میشود به عنوان مدعی‌العموم جهت حفظ و پایداری آبروی شهرستان مرند با قاطعیت به این موضوع حساس ورود کرده و رسیدگی فرمایند.
ومن الله توفیق

#شهروند_مرندی

T.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه