امروز : یکشنبه 5 دسامبر 2021
تاریخ : 2021/12/05 - 16:13 ذخیره فایل ارسال به دوستان

ظریف ظریفانه گفت: آقایان نه ۲۰۰ صفحه، دو صفحه نشان بدهند که با کسی توافق نوشته باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا javanefarda.ir به نقل از دکتر ظریف خطاب به کسانی که همواره به تیم مذاکره قبلی از پشت خنجر زدند: آقایان نه ۲۰۰ صفحه، دو صفحه نشان بدهند که با کسی توافق نوشته باشند! توافق و نوشتن یک متن یعنی هم شما و هم طرف مقابل باید راضی باشید. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا javanefarda.ir به نقل از دکتر ظریف خطاب به کسانی که همواره به تیم مذاکره قبلی از پشت خنجر زدند:

آقایان نه ۲۰۰ صفحه، دو صفحه نشان بدهند که با کسی توافق نوشته باشند!

توافق و نوشتن یک متن یعنی هم شما و هم طرف مقابل باید راضی باشید. شما نمی‌توانید به طرف مقابل بگویید من این متن را می‌خواهم. او هم نمی‌تواند به شما بگوید.

آقایانی که این صحبت‌ها را می‌کنند به من نشان بدهند دو صفحه با یک نفر توافق نوشتند نه ۲۰۰ یا ۱۵۰ صفحه. آقایانی که می‌گویند ما این توافق را نخوانده‌ایم چیزی که دو صفحه است و خودشان هم نخواندند و امضا کردند را نشان دهند!

توافق یعنی این‌که و آنچه که شما می‌خواهید و آنچه که طرف مقابل می‌خواهد این یعنی توافق در غیر این صورت تسلیم می‌شود. دوستان ما اگر بخواهند چنین توافقی انجام بدهند، خیلی باید زحمت بکشند. نمی‌گویم نمی‌توانند، ولی خیلی باید زحمت بکشند اگر روزی از این بهتر را نوشتند بنده در مقابل آن‌ها تعظیم می‌کنم و دستشان را می‌بوسم و برای خدمتی که به مردم ایران کردند تشکر خواهم کرد. امیدوارم آن‌ها هم اگر نمی‌خواهند ما را تحسین کنند از پشت به ما خنجر نزنند!

تیم ۴۰ نفری مذاکره کننده باید گزارش دهند چرا اولا ۴۰ نفره برای مذاکره رفته اند و ثمره حضور ۴۰ نفر در مذاکره وین چیست ؟

در زمان دکتر ظریف مخالفین دولت تدبیر امید با جو سازی های ناجوان مردانه  نگذاشتند از فرصت طلائی پیش آمده ایران بهره مند شود در داخل کشور با سوزاندن برجام در خانه ملت امروز برجامسوزان طرف مذاکره شده اند  حال دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را

ارسال دیدگاه