امروز : شنبه 25 دسامبر 2021
تاریخ : 2021/12/25 - 15:29 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کسب و کارهای آنلاین و آسیب های ناشی از گم شدن بسته های پستی

به گزارش پایگاه  خبری جوان فردا javanefarda.ir  به نقل از جماران، با در نظر گرفتن شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا بازار کسب و کارهای آنلاین رونق بیشتری گرفته و افراد زیادی کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های آنلاین تهیه می کنند؛ و همین موضوع پای شرکت پست را بیش از پیش به […]

به گزارش پایگاه  خبری جوان فردا javanefarda.ir  به نقل از جماران، با در نظر گرفتن شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا بازار کسب و کارهای آنلاین رونق بیشتری گرفته و افراد زیادی کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های آنلاین تهیه می کنند؛ و همین موضوع پای شرکت پست را بیش از پیش به زندگی روزانه مردم باز کرده است که ضروری است با تعهد بیشتری به انجام وظایف ذاتی خود بپردازد.

با توجه به تشویق مسئولین به در خانه ماندن و تاثیرگذاری این امر در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا، حمایت از کسب و کارهای آنلاین ضروری به نظر می رسد، اما در این میان یکی از مسائلی که موجب کاهش اعتماد مردم به فروشگاه های آنلاین می شود، مفقود شدن کالاهای ارسال شده توسط مراکز ارسال کالا به ویژه شرکت پست است.

در پی گلایه برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین خبرنگار جماران اقدام به بررسی جزئی یکی از موارد مفقودی بسته های ارسالی کرده است، که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۴ آذر ماه بسته ای با ارزش حدودی ۵۰ هزار تومان توسط یک فروشگاه آنلاین به شرکت پست تحویل داده شده است. شرکت به صورت شفاهی مدت زمان لازم برای تحویل بسته ها را ۳ روز کاری اعلام می کند. اما پس از گذشت چند روز و عدم تحویل بسته به مقصد، سامانه رهگیری مرسوله های پستی نشان از ارسال بسته به مقصد پاکدشت داشت؛ درحالی که نشانی مقصد تهرانپارس ثبت شده بود!

دفتر پست مبداء پس از مراجعه ارسال کننده اعلام کرد که به دلیل خطای انسانی بسته اشتباه ارسال شده و با تاخیر به مقصد می رسد.

ارسال دیدگاه