امروز : چهار شنبه 12 ژانویه 2022
تاریخ : 2022/01/12 - 10:41 ذخیره فایل ارسال به دوستان

 آیا شهردار مرند تسلیم شد ⁉️

بعداز خبری شدن انتصاب فرزند رئیس شورای شهر مرند بعنوان مدیر عامل ورئیس سازمان آتش نشانی مرند فضای خبری مجازی شهرستان مرند به هم ریخت. تحلیلگر پایگاه خبری تحلیلی #جوان_فردا معتقد است ممکن است فرزند رئیس شورا از نظر تحصیلات دارای شرایط احراز باشد ولی با توجه به اینکه آتش نشانی یک سازمان پرخطر بوده […]

بعداز خبری شدن انتصاب فرزند رئیس شورای شهر مرند بعنوان مدیر عامل ورئیس سازمان آتش نشانی مرند فضای خبری مجازی شهرستان مرند به هم ریخت.


تحلیلگر پایگاه خبری تحلیلی #جوان_فردا معتقد است ممکن است فرزند رئیس شورا از نظر تحصیلات دارای شرایط احراز باشد ولی با توجه به اینکه آتش نشانی یک سازمان پرخطر بوده و قطعا اگر تجربه نباشد ممکن است در آینده پاسخگوی حوادث پیش بینی نشده نباشد .
اگر امروز شخصیتهای با تجربه شاغل در آتشنشانی که سالها در عملیات حریق حوادث خطرناک حضور داشتندو تجربه کسب کرده اند مورد استفاده قرار نگیرند عاقبت آتشنشانی روشن دیده نمیشود .

حال اگر شهردار مرند با فشار عوامل بیرونی یا درونی باین انتصاب تن داده است یا به صلاحدید خود این انتخاب را انجام‌داده است در هردو مرتکب اشتباه خلاف زمان شده است .
اگر رئیس شورا اعمال نفوذ کرده باشد هرچند فرزندش دارای مدرک‌تحصیلی مرتبط باشد این انتصاب خارج از مراتب فوق الذکر از نظر زمانی هم یک اشتباه است .
این انتصاب دامن هیات رئیسه شورا را لکه دار کرده است .
حال باید منتظر باشیم تا بیینیم اعضای ۷ نفره شورا بخصوص هیات رئیسه شورا آقایان ( حق جو،مجاوری ،جباری و حجازی ) همسو با جو حاکم در شهر تصمیم گیری خواهند کرد تا بر تصمیم‌دخالت در عزل و نصب در شهرداری که خلاف قانون است را ادامه خواهند داد⁉️

♦️تحلیلگر #جوان_فردا معتقداست با توجه به روحیه دکتر نظری اگر دخالت های شورا در امور عزل و نصبها ادامه یابد میتوان پیش بینی کرد دکتر رضا نظری تا عید نوروز شهردارمرند بودن را به لقاءاش بخشد‼️

#عزل
#نصب
#شهردار_تسلیم
#شورا
#غیرقانونی

T.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه