امروز : یکشنبه 23 ژانویه 2022
تاریخ : 2022/01/23 - 20:08 ذخیره فایل ارسال به دوستان

سردار خرم : بخش خصوصی آماده است سه هزار میلیارد در استان هزینه کند

سردار خرم : بخش خصوصی آماده است سه هزار میلیارد در استان هزینه کند مراسم معارفه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با سخنرانی امام جمعه مرند در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان ویژه مرند با حضور استاندار استان و شورای اداری، خانواده های شهدا و نمایندگان گروه های سیاسی […]

سردار خرم : بخش خصوصی آماده است سه هزار میلیارد در استان هزینه کند

مراسم معارفه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با سخنرانی امام جمعه مرند
در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان ویژه مرند با حضور استاندار استان و شورای اداری، خانواده های شهدا و نمایندگان گروه های سیاسی امام جمعه محترم مرند گفتند: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران در شرایط خاص تاریخی داخلی و بین المللی برگزار شد که مردم بصیر ما به کارنامه و برنامه آیت الله رئیسی با شعار دولت مردمی و اجرای عدالت و عدالتخواهی و مبارزه با تبعیض و مفاسد رأی دادند و الگوی ما در نظام و حکومت ، سیره نبوی و علوی است که نجاشی شاعر و عضوحزب امیر المومنین (علیه السلام) و تشویق کننده مردم به جنگ معاویه در جنگ صفین به دلیل تخلف و شرب خمر به دست امیر المونین (علیه السلام) ۸۰ ضربه شلاق می خورد و در پاسخ وساطت دوستان و خانواده نجاشی حضرت میفرمایند: «وَإِنَّهَا لَکَبِیرَهٌ إِلَّا عَلَى الْخَاشِعِین» حدشرعی مال و قانون خداست و باید اجرا شود.
وبه عبد الله ابن جعفر فرزند شهید جعفر طیار و داماد و برادر زاده جناب امیر (علیه السلام) و شوهر زینب کبری(علیها السلام) که می گوید دستم تنگ است کمکی کن از وسایل زندگی ام نفروشم، فرمودند عمویت دزدی کند بهتر است از این که از بیت المال حق عموم مردم را به شما بدهد.
و در پاسخ برادرش عقیل نابینا که به دلیل فقر و گرسنگی فرزندان یک صاع (سه کیلو گندم) اضافی میخواهد آهن گداخته نزدیک میکند و او را تهدید میکند. بلی، این حکومت علوی الگوی نظام اسلامی ماست که در آن همه آحاد مردم جامعه در مقابل قانون مساویند.

حضور امام جمعه محترم و استاندار محترم و نماینده محترم مردم مرند و جلفا در مجلس و فرماندار محترم مرند در همایش وبژه خواهران بمناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیهاوروز زن وروزمادر وتولدامام خمینی رحمه الله علیه و تجلیل از مادران و همسران شهداء وزنان موفق وفعال بهداشت ودرمان وفرهنگی وخانواده در
مصلی نماز جمعه مرند

سردار زین العابدین خرم‌استاندار آذربایجان شرقی در جمراسم تجلیل و تودیع و معارفه ی معاون استاندار و فرماندارشهرستان ویژه  مرند گفت ،  کشور از نظر توسعه و تکامل زیر ساخت های اساسی داشته است با این حال حق مردم ما بیش از اینها بوده و هست و برخی مسائل و مشکلات از جمله تورم و بیکاری زیبنده ی مردم نیست. باید به شکل عادلانه داشته های امروز را قدر بگذاریم و برای کمبود ها ورفع مشکلات تلاش کنیم . دولت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن تمرکز خود را بر دغدغه های مردم و خدمتگزاری گذاشته است.

 یکی از  مشکل اساسی کشور  این است که مردم برای صحبت کردن بی واسطه با مسئولین با روال اداری پیچیده ای  روبه رو هستند بایستی این مشکل حل و راهکار مناسب پیش گیرد . عباسی فرماندار جدیدی که معرفی میشود  باید این مسائل را در نظر گرفته و بیش از مسئولین قبلی  تلاش کنند .»

  بحث فرهنگی و اقتصادی مهمترین مسئله کشور است . چرا  در جامعه شاهد عده ای سیر سیر  و عده ای در گرسنگی مطلق باشند. استان ما باید نسبت به جایگاهش از امکانات کشوری برخوردار باشد که تا کنون چنین نبود برای استان آذربایجان شرقی تنها بودجه های دولتی کفایت نمی کند  باید از بخش خصوصی دعوت کنیم  و مدیران منطقه بایستی نسبت به جذب وپای کشاندن سرمایه گزاراناقدام کنند. بخش خصوصی در این استان آمادگی دارد سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند. کاری  که از عهده دولت خارج است . بیشترین تعداد از این سرمایه گذارانی که بنده با آنها صحبت کرده ام اهل مرند هستند  و نسبت به این منطقه تعصب و دلبستگی دارند. آمادگی لازم را دارند جهت سرمایه گذاری.  باید  دنبال آنها رفت و برنامه ها و طرح های آنها را شنید

 

ارسال دیدگاه