امروز : شنبه 19 فوریه 2022
تاریخ : 2022/02/19 - 7:03 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امام جمعه مرند : عربستان در برجام دنبال جه می گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا نماز عبادی سیاسی جمعه در ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی ره مرند به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی نعمت زاده امام جمعه مرند اقامه شد نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت از خود و نناز گزاران به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا
نماز عبادی سیاسی جمعه در ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی ره مرند به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی نعمت زاده امام جمعه مرند اقامه شد
نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت از خود و نناز گزاران به رعایت تقوا و پرهیز گاری گفت : اگر همه دولت های بعد از انقلاب مثل همین دولت جهادی و انقلابی عمل می کردند الان بسیاری از مشکلات فعلی را نداشتیم .

امام جمعه مرند اشاره ای به فرموده علامه جوادی آملی کرد و گفت نباید گفته جوادی آملی را فراموش کنیم گفت بعد از دست دادن با آمریکایی ها انگشتانتان را بشمارید ممکن است یکی را بدزدند.

نعمت زاده به مذاکره برجام اشاره کرد وگفت چرا عربستان و اسرائیل می ترسند حضور نمایندگان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در مذاکرات برای چیست ؟ و از مذاکرات چه می خواهند ؟

خطیب نماز جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر هوشیاری مردم ومسئولین براهداف دشمنان اسلام خاطر نشان کردند؛ امام فرمود اگر دشمنان از شما تعریف کردند بدانید آنجا محل فتنه برای شماست .

وی در مورد آمار شهدای روحانیون گفت نقش روحانیون دردفاع از آرمانهای اسلام برای هیچکس پوشیده نیست شهدای روحانیت در دفاع مقدس چهار برابر شهدای تمام اقشار و اصناف می باشد روحانیت باید همین باشد جلودار باشد و بیشتر از همه هزینه دهد و کمتر از همه از امتیازات بهره مند شود .

ارسال دیدگاه