امروز : دوشنبه 9 می 2022
تاریخ : 2022/05/09 - 17:40 ذخیره فایل ارسال به دوستان

گره گشائی یا راه برون رفت از دخالتهای نماینده مجلس در منطقه آزادارس

 سخن سردبیر گره گشائی یا راه برون رفت از دخالتهای نماینده مجلس در منطقه آزادارس دخالت های بی مورد غیرقانونی نماینده مجلس درانتخاب مدیریت منطقه آزاد ارس ترمزبازدارنده در رونق اقتصادی پیرو تذکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز  درمورد گره باقی مانده درمنطقه آزادارس  برآن […]

 سخن سردبیر

گره گشائی یا راه برون رفت از دخالتهای نماینده مجلس در منطقه آزادارس

دخالت های بی مورد غیرقانونی نماینده مجلس درانتخاب مدیریت منطقه آزاد ارس ترمزبازدارنده در رونق اقتصادی

پیرو تذکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز  درمورد گره باقی مانده درمنطقه آزادارس  برآن شدیم تا بنویسیم انتخاب مدیرعامل منطقه آزادارس بعداز گذشت ۹ ماه از عمر دولت رئیسی همچنان در چرخه بلاتکلیفی بسر می برد نه از ابقا خبری است نه انتصاب جدید!!

منطقه آزاد ارس قطب و قلب اقتصادی شمالغرب کشور بخصوص سه استان اردبیل و آذربایجانشرقی و و آذربایجانغربی است  ولی این قلب تپنده اقتصادی با ورود و دخالتهای غیرقانونی  نماینده مجلس در عزل و نصب  مدیریت ،منطقه آزادارس را به بیماری  آریتمی (Arrh ythmia)  دچار کرده است اگر چنین روند ادامه یابد این بیماری قلب اقتصادی استان به بیماری کاردیومیوپاتی (cardiomyopathy)

سوق خواهد داد.

با این اوصاف باید نگرانی پدرمعنوی استان و مقامات ارشد اجرائی و اقتصادی و امنیتی را جدی بگیریم تا از کار افتادن این قلب اقتصادی را شاهد نباشیم.

وزیر اقتصاد دولت انقلابی و جهادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد باید به سوال ایجاد شده در اذهان عموم را پاسخ دهند که آیا اقتدار معرفی یک مدیرعامل برای منطقه آزادارس را درراستای استقلال سه قوا را دارند یا نه ؟ آیا وزیر اقتصاد از استیضاح یک نماینده کم تجربه هراسان است؟

خاندوزی و سعید محمد خوب میدانند نیروهای آذربایجان از نظر نیروهای اقتصادی وسر ایران است با این اوصاف آیا خاندوزی و سعید محمد توان معرفی   یک نیروهای اقتصادی کارآمد و تونمنداز استان آذربایجانشرقی را بعنوان مدیرعامل منطقه آزادارس را دارند؟

دراینجا  از شورای محترم نگهبان ودستگاه های نظارتی  انتظارمیرود خارج از سلایق سیاسی و فکری در راستای اجرای صحیح قانون در منع دخالت نماینده گان مجلس در امور عزل و نصب مدیران در سطح کشور و بخصوص در منطقه آزادارس ورود کنند و قلب تپنده اقتصادی در نقطه صفر مرزی از مرگ حتمی نجات دهند.

ارسال دیدگاه