امروز : پنجشنبه 21 جولای 2022
تاریخ : 2022/07/21 - 12:57 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی با جدیت و بدون وقفه ادامه دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ویژه مرند: تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی با جدیت و بدون وقفه ادامه دارد ضیامهر دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ویژه مرند با تاکید بر اینکه با قاطعیت در مقابل هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز می‌ایستیم اظهار داشت: دستگاه قضا با کسانی که به هر شکل […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ویژه مرند:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی با جدیت و بدون وقفه ادامه دارد

ضیامهر دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ویژه مرند با تاکید بر اینکه با قاطعیت در مقابل هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز می‌ایستیم اظهار داشت: دستگاه قضا با کسانی که به هر شکل بخواهند با تغییر کاربری غیر مجاز، اراضی کشاورزی را به ویلا و ساخت و ساز تبدیل کنند، بدون مماشات برخورد خواهد کرد.

ضیامهر گفت: به منظور پیشگیری از ساخت و ساز دوباره در این زمین ها، چند هفته بعد با مشارکت امور اراضی جهاد کشاورزی دوباره از این مناطق بازدید می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرند در حاشیه اجرای این احکام گفت: هر گونه تغییر کاربری و احداث بنا در اراضی کشاورزی نیازمند اخذ مجوز از کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ است و چنانچه در این خصوص مقررات و ضوابط رعایت نشود، تخریب و قلع و قمع در انتظار این بنا‌های غیرمجاز خواهد بود.

وی افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های متولی در اعمال تبصره ۲ ماده ۱ و در مراحل ابتدایی و بر اساس ظرفیت‌هایی که قانونگذار پیش‌بینی کرده،

#جوان_فردا در اینستاگرام 👇
Instagram.com/javane_fardaa

ارسال دیدگاه