امروز : یکشنبه 14 آگوست 2022
تاریخ : 2022/08/14 - 17:12 ذخیره فایل ارسال به دوستان

 صدور مجوز احداث بزرگترین واحد زنجیره تولید گوشت مرغ کشور در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir    مجوز احداث بزرگترین واحد زنجیره تولید گوشت مرغ کشور در آذربایجان شرقی صادر شد به گزارش جوان فردا در این مجموعه زنجیره تولید گوشت مرغ در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ هکتار و در ۴ حلقه کشتارگاه، جوجه کشی ، مجتمع گوشتی و مرغ مادر ایجاد می […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir 

  مجوز احداث بزرگترین واحد زنجیره تولید گوشت مرغ کشور در آذربایجان شرقی صادر شد

به گزارش جوان فردا
در این مجموعه زنجیره تولید گوشت مرغ در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ هکتار و در ۴ حلقه کشتارگاه، جوجه کشی ، مجتمع گوشتی و مرغ مادر ایجاد می شود.

  واحد مرغ گوشتی با ظرفیت پرورش ۶ میلیون قطعه مرغ گوشتی و در ۱۰ فارم ۶۰۰ هزار قطعه ای، واحد مرغ مادرگوشتی با ظرفیت پرورش ۳۶۰ هزار قطعه مرغ مادر و ۴ فارم ۹۰ هزار قطعه ای کشتارگاه مرغ به ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه کشتار مرغ در روز در دو شیفت کاری و جوجه کشی به ظرفیت ۳ میلیون قطعه در دوره در این مجموعه در حال احداث می باشد.

  بهره برداری از این زنجیره برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده و برای احداث این مجموعه ۶۷ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود. واحد خوراک دام این مجموعه در حال بهره برداری می باشد.

  با بهره‌برداری از این طرح ۴۴ هزار و ۶۰۰ تن گوشت استحصالی به تولید سالیانه استان افزوده خواهد شد و شاهد افزایش ۶۱ درصدی تولید گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه