امروز : سه شنبه 16 آگوست 2022
تاریخ : 2022/08/16 - 19:59 ذخیره فایل ارسال به دوستان

سوال از اعضای شورای اسلامی شهر مرند

سوال از اعضای شورای اسلامی شهر مرند علی امامعلی زاده   اعضای محترم شورای اسلامی شهرمرند همانگونه که می دانید رسانه ها چشم و گوش مردمند خبرنگار رسانه داراخبر در کوچه وپس کوچه های شهر مطالبی را می شنوند که نیازمند تائید یا رد آن توسط مسئولین بخصوص نماینده گان ملت در پارلمان محلی مرند […]

سوال از اعضای شورای اسلامی شهر مرند

علی امامعلی زاده

 

اعضای محترم شورای اسلامی شهرمرند همانگونه که می دانید رسانه ها چشم و گوش مردمند خبرنگار رسانه داراخبر در کوچه وپس کوچه های شهر مطالبی را می شنوند که نیازمند تائید یا رد آن توسط مسئولین بخصوص نماینده گان ملت در پارلمان محلی مرند هست چه سید باقر حجازی باشد یا فرامرز آخوندی هر دو قبل از تکیه بر سندی شورای اسلامی شهر مرند در پیشگاه قرآن کریم سوگند خوردید که در راستای منافع ملت و مرند قدم بردارید ؟
حالا زمزمه های برای تغییر شهردار مرند به گوش می رسد و شما دنبال گزینه های مختلفی هستید از توحیدی کارمند استانداری گرفته تا شهردار سابق مرند، اکنون قرآن کریم آن کتاب مقدس را ناظر بدانید و کلاهتان را هم قاضی قرار دهید ؟

چگونه راضی می شود نام فردی را چه به عنوان سرپرست یا شهردار مرند مطرح کنید که در دوران مدیریت وی هزینه های هنگفتی به شهر و بیت المال وارد گشته است ؟ شما ها بهتر از ما به موضوع قوناخلار پارکی واقف هستید پارکی که با صدها میلیون احداث گردیده اکنون معارض دارد ؟ یعنی شهرداری در زمین فردی اقدام به احداث بنا کرده است و هر لحظه امکان دارد که اقدام به تخریب پارک کند یا حق وحقوقش را بر قیمت روز مطالبه نماید ؟

آقایان علی پور و فرامرز آخوندی مگر نشست پل ولایت را فراموش کردید این پل در دوران مدیریت چه کسی در شهر مرند احداث شد و شما در دوره گذشته بالغ بر هزینه احداث یک پل برای مرمت آن پرداخت کردید ؟ آیا این پول از جیب مردم این دیار پرداخت نشده است ؟ با آن پول نمی شد یک پل دیگر احداث کرد ؟

آقایان حق جو و سید باقر حجازی در دوره سوم و چهارم شورای شهر پروژه قائم را مورد مصوب قرار دادید آیا خبر ندارید در زمان مدیریت چه کسی سند آن ملک که قرار بود ساختمانی ۱۷ طبقه احداث شود به نام مشارکت کننده انتقال یافته است ؟ اکنون فقط زمین آن پروژه چقدر می ارزد ؟ ۲۵۰ متر را ضربدر ۲۰ میلیون کنید تا رقم مورد نظر به دست آید ؟

جناب صیاد جباری عضو کم تجربه شورای اسلامی شهر مرند پروژه جواهر را خوب مطالعه کنید وببیند مشارکت کننده طرف قرارداد شهرداری از زمان شروع پروژه تا سال ۹۴ چقدر از جیب خود در آن پروژه هزینه کرده است ؟ آیا این مطلب صحت دارد که میلگرد ، بتن ، خاک برداری و… در راستای تهاتر با تعدادی از مغازه ها صورت گرفته است ؟ مفاد قراردادنامه فی مابین شهرداری و مشارکت کننده چنین اجازه ای را می داد ؟ همان پروژه چهار سال نه بلکه ده ها سال مرند را به عقب انداخت ؟
پارک دانشجو ، تالار ازدواج آسان ، ترمینال روستایی کل دستاورد دوران مدیریت یکی از اشخاص مورد نظر شما برای سکانداری سرپرست و شهرداری مرند هست از بدهی ها چند ده میلیاردی دوره مدیریتش بگذریم اکنون شما ها قرآن مجید را ناظر بر تصمیم تان قراردهید اگر ایمان دارید اجازه ندهید تاریخ دوباره تکرار شود وبرای شهر هزینه های هنگفتی وارد گردد در غیر اینصورت ….

جناب جباری و دکتر مراد زاده نتیجه مدیریت بر جامعه در یکسال مشخص نمی شود مدیر برای اجرای ایده ها ، حل مشکلات و معضلات پیش رو سالها وقت لازم دارد مدیریت شهرداری همچون مرند با بدهی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان کار هرکسی نیست ؟ هر کسی بیاید بتواند حقوق کارکنان شهرداری که بالغ بر ۵ میلیارد تومان هست را پرداخت کند و برخی پروژه های کوچک را اجرا کنند شق القمر نموده است ؟ مدیر مدبر آن هست که جلو جاه طلبی خویش را بگیرد و هزینه ای برای شهر وشهرداری تحمیل کند .
جناب جباری با اهالی آغ زمی بخصوص جوانانی که در ایام انتخابات بدون هیچگونه چشم داشت یاریگر شما بودند مشورت کنید از دانش آنها در مدیریت شهری بهره جویید و در آخر به این سئوال ما هم پاسخ دهید براساس چه معیار و اساسی می خواهید در مدیریت شهرداری تغییراتی انجام دهید ؟ آیا پیشنهادات بهتری برایتان در راستای خدمت به شهر وشهروندان مرندی صورت گرفته است ؟
@DARA_NEWS

ارسال دیدگاه