امروز : چهار شنبه 24 آگوست 2022
تاریخ : 2022/08/24 - 8:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار مرند :ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و در کنار مردم باشیم.

 اولین روز هفته دولت در شهرستان مرند با شعار  میثاق با ولایت با دیدار با امام جمعه مرند آغز شد  به گزارش خبرنگار خبرگزاری  جوان فردا javanefarda.ir  به مناسبت آغاز هفته دولت اعضای شورای اداری شهرستان مرند به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. در این دیدار معاون استاندار و […]

 اولین روز هفته دولت در شهرستان مرند با شعار  میثاق با ولایت با دیدار با امام جمعه مرند آغز شد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  جوان فردا javanefarda.ir 

به مناسبت آغاز هفته دولت اعضای شورای اداری شهرستان مرند به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند ضمن تبریک آغاز هفته دولت گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید به دست آمده و به راحتی به دست نیامده، ما مدیون خون شهدا هستیم و باید جوابگو باشیم.
وی گفت:ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و در کنار مردم باشیم.
معاون استاندار آذربایجان شرقی بیان داشت:روسای ادارات وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات مردم و شهرستان تلاش کنند و در این راستا به صورت جد وارد عمل شوند و کوتاهی در جهت رفع مشکلات و خدمت رسانی قابل قبول نیست.
وی گفت:با امام عزیز و شهدای گرانقدر عهد می بندیم که شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات باشیم.
وی گفت:دولت سیزدهم شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات کشور است و ما نیز وظیفه داریم در کنار دولت و برای مردم و رفع مشکلات تلاش کنیم.

 افتتاح ۱۵ واحد مدد جویی در شهرستان مرند
در اولین روز از هفته دولت با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند و امام جمعه محترم از ۱۵ واحد مدد جویی بهره برداری شد.
برای ساخت این واحدهای مسکونی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرند و خیرین هزینه شده است.
این واحدهای مسکونی در شهر مرند، یامچی ،بناب مرند و چند روستای دیگر بود.

ارسال دیدگاه