امروز : یکشنبه 28 آگوست 2022
تاریخ : 2022/08/28 - 18:44 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار مرند روز کارمند را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار جوان فردا دکتر داود عباسی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند طی پیامی فرا رسیدن روز کارمند را تبریک گفت بسم الله الرحمن الرحیم هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است. هفته دولت به ویژه چهارم […]

به گزارش خبرنگار جوان فردا دکتر داود عباسی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند طی پیامی فرا رسیدن روز کارمند را تبریک گفت


بسم الله الرحمن الرحیم
هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است.
هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده فرصت مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص های توسعه ای کشور در بخش های مختلف فعالیت دارند.
هفته‌ی دولت فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت به ویژه “روز کارمند” به تمامی کارمندان و آرزوی سلامت و سعادت برای آنان، تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و آگاه شهرستان ویژه مرند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام “تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده را خواستارم.
داود عباسی
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند

ارسال دیدگاه