امروز : یکشنبه 28 آگوست 2022
تاریخ : 2022/08/28 - 18:47 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کارنامه دولت در هفته دولت در مرندو

معاون استاندار وفرماندار شهرستان ویژه مرند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت طی سخنانی گفت:از  مردم عزیز شهرستان که به خاطر وضعیت آب دچار مشکلات شده عذرخواهی میکنم و از صبر و حوصله مردم تشکر می کنم و امیدوارم در سال آینده شاهد چنین […]

معاون استاندار وفرماندار شهرستان ویژه مرند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت طی سخنانی گفت:از  مردم عزیز شهرستان که به خاطر وضعیت آب دچار مشکلات شده عذرخواهی میکنم و از صبر و حوصله مردم تشکر می کنم و امیدوارم در سال آینده شاهد چنین مشکلاتی در شهرستان نباشیم.

بگزارش خبرنگار جوان فردا
عباسی  گفت:دولت سیزدهم زمانی کار خود را شروع کرد که امید در کشور کمتر شده و بی اعتمادی به مسولین در کشور حاکم شده بود که در اولین فرصت حرکت دولت به سوی ایجاد امید به مردم است.
وی گفت:ناامید کردن مردم کار دشمن است و حالا زمان جهاد تبیین در جهت ایجاد امید در بین مردم است.
وی افزود:شعار اصلی دولت مبارزه با فساد و بی عدالتی است که استوار و محکم این شعار را به مرحله اجرا ادامه می دهد.
دکتر عباسی بیان داشت:دولت سیزدهم با تغییر رویه و ریل گذاری مناسب نگاه تحولی به مدیریت و برخی سیاست‌های غلط داشته و دارد و به پیش حرکت می کند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد:در اولین روزهای تحویل حرکت فرمانداری به سمت احصاء مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت شهرستان و تعریف چشم انداز و اهداف برای توسعه شهرستان بود که به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.
وی گفت:موضوعات انرژی، آب، راه، اشتغال زایی، رفع موانع تولید، ارتقا فرهنگ عمومی از جمله مواردی است که می‌تواند نقشه راه شهرستان باشد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی گفت: از بدو ورود به شهرستان از بسیاری از واحدهای تولیدی بازدید بعمل آمده و توانسته ایم مشکل بسیاری از آنها را برطرف کنیم و در تلاش برای رفع مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب هستیم که از جمله آن در حوزه کشاورزی از ۳۱واحد تولیدی نیمه فعال ۸ واحد تولیدی فعال شده  و تعداد ۲۹ واحد تولیدی جدید احداث در دست اقدام است.
وی گفت:در حوزه صنعت از ۳۲ واحد تولیدی غیر فعال ۸ واحد تولیدی فعال شده و در تلاش برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی هستیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرند با اشاره به دغدغه ها و مطالبات مردم شریف شهرستان بیان داشت: بیمارستان ۳۰۴، ورزشگاه پنج هزار نفری، وضعیت کلی آنها طی نامه ای به وزیر محترم کشور ارسال شده که پیگیر موضوع هستیم.
وی گفت: در طول یکماه گذشته با دعوت از مدیر عامل شستا که بازدیدی از چندین کارخانه از جمله عالم آرا داشتند قول مساعد بر رفع موانع و مشکلات کارخانه را داده که پیگیر آن هستیم.
وی افزود:شهرک دامپروری شهر یامچی به سرمایه گذار واگذار شده و کارخانه در حال احداث سن ایچ در خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در آخر تصریح کرد:تمام تلاش ما رفع مشکلات شهرستان است و در این راستا به کمک و تعامل و همکاری مردم نیارمندیم.

ارسال دیدگاه