امروز : سه شنبه 15 نوامبر 2022
تاریخ : 2022/11/15 - 17:55 ذخیره فایل ارسال به دوستان

هنرور : بسیج در خدمت مردم است /سعار سال در هفته بسیج (بسیج خدمتگزار مردم )

برگزاری ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان مرند به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir فرمانده سپاه ناحیه مرند از بزرگداشت هفته بسیج با برپایی بیمارستان صحرایی سپاه در بخش کشکسرای مرند و برگزاری ۲۵۰ برنامه در شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران […]

برگزاری ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir

فرمانده سپاه ناحیه مرند از بزرگداشت هفته بسیج با برپایی بیمارستان صحرایی سپاه در بخش کشکسرای مرند و برگزاری ۲۵۰ برنامه در شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان مرند به مناسبت هفته بسیج، با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، سلامت و حرم اهل‌بیت، اظهار داشت: بسیج به خاطر خدمات ارزنده خود در عرصه‌های مختلف خاری در چشم دشمنان ملت بزرگ ایران شده است.

فرمانده سپاه مرند با بیان اینکه بسیج سازمانی مردم نهاد است گفت: در عرصه های مختلف باید عملکرد بسیج را طی ۴۳ سال گذشته دید، بسیج برخواسته از اقشار مردمی است و برای مردم است و در طول ۴۳ سال از انقلاب این موضوع همواره با حضور بسیجیان در بحران های مختلف سیل، زلزله، کرونا و… ثابت شده است.

هنرور تصریح کرد: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است و شعار محوری هفته بسیج امسال«بسیج خدمتگزار ملت ایران» تعریف شده و به همین مناسبت ۲۵۰ برنامه در محورهای مختلف محرویمت زدایی، سبک زندگی اسلامی، فرهنگی ، اجتماعی و… از سوی سپاه ناحیه مرند برنامه ریزی شده است.

وی در پایان گفت: برگزاری جلسات اندیشه‌ورز و نشست‌های بصیرتی و روشنگری، برپایی نمایشگاه های رسانه ای، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی، همایش های پیاده روی خانوادگی ، رزمایش ازدواج آسان، کارگاه‌های عفاف و حجاب و برنامه‌های ارزشمند شهرستانی با حضور پیشکسوتان و نخبگان بسیجی و… از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان مرند است.

ارسال دیدگاه