امروز : دوشنبه 21 نوامبر 2022
تاریخ : 2022/11/21 - 12:51 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در مرند افتتاح شد.

بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در مرند افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir  بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی شهید باکری در روستای قاپلوق شهرستان مرند،با حضور سردار اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد. بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی شهید باکری دارای چندین بخش تخصصی از جمله قلب […]

بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در مرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir

 بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی شهید باکری در روستای قاپلوق شهرستان مرند،با حضور سردار اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی شهید باکری دارای چندین بخش تخصصی از جمله قلب و عروق، زنان و زایمان، جراحی، ارتوپدی، چشم، اطفال و همچنین دندانپزشکی است.

پزشک عمومی، داخلی، آزمایشگاه، اپتومتریک (بینایی سنجی) و تجویز عینک، اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن از دیگر بخش‌ها و خدماتی است که در این بیمارستان سیار به بیماران خدمات ارائه می دهد.

تمام خدمات عمومی و تخصصی و آزمایشگاهی و از جمله دارو برای همه مراجعه کنندگان و از جمله ساکنان این روستا که به بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی شهید باکری مراجعه دارند، کاملا رایگان است

این بیمارستان بمدت هفت روز جهت خدمات دهی در این روستا  دایر خواهد بود.
عکاس :مهدی عظیمی

ارسال دیدگاه