امروز : یکشنبه 27 نوامبر 2022
تاریخ : 2022/11/27 - 5:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

«بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و مهندسی مرند» در صیانت از حقوق دانشجویان این مرکز آموزشی

«بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و مهندسی مرند» در صیانت از حقوق دانشجویان این مرکز آموزشی متن بیانیه به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی رهبر انقلاب : طبیعت دانشجو مطالبه‌گری است؛ مطالبه‌گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدّی بکنند؛ مسئولان را از کارهای نمایشی برحذر دارید. ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ 🔸 آموزشکده فنی […]

«بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و مهندسی مرند» در صیانت از حقوق دانشجویان این مرکز آموزشی

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

رهبر انقلاب : طبیعت دانشجو مطالبه‌گری است؛ مطالبه‌گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدّی بکنند؛ مسئولان را از کارهای نمایشی برحذر دارید. ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

🔸 آموزشکده فنی و مهندسی مرند به عنوان یکی از مراکز آموزشی اصلی دانشگاه تبریز در مرند که طی سالیان گذشته موجب افتخار و سربلندی دانشجویان و جامعه علمی منطقه بوده است، در شرایط فعلی به لطف برخی مسؤلین حال و روز خوبی را تجربه نمیکند و حقوق مسلم تدبیر شده برای دانشجویان و این آموزشکده به راحتی تضییع می شود تا جایی که بدیهی ترین خواسته ی دانشجویان که گسترش و ارتقای جایگاه آموزشکده ی فنی به دانشکده است به راحتی نادیده گرفته می شود و کار تا جایی پیش می رود که اکنون شاهد ضایع شدن املاک، مستغلات، دارایی ها و ظرفیت های دانشکده تحت مطامع نامعلوم غیرعلمی و شخصی می باشیم.

🔸 واکنش مجموعه بسیج دانشجویی در این مقاطع همواره تذکر و توصیه بصورت غیر رسانه ای بوده است که این رویه بنظر می رسد برخی را به این تصور غلط رسانده است که می توانند در سایه ی نجابت دانشجویان و بسیج دانشجویی همه ی منافع آموزشکده را نادیده بگیرند و کسی نیز بازخواستشان نکند؛ تا جایی که در آخرین اقدام گویا قرار شده است اماکن پژوهشی آموزشکده در اختیار دستگاه های دیگر قرار گرفته، واگذار شود و این در حالی است که  هیچ تدبیری در خصوص محیط های خوابگاهی، ورزشی، رفاهی و آزمایشگاهی دانشجویان آموزشکده اندیشیده نشده و برخلاف شهرستانهای دیگر، مسئولین مربوطه هرگز نتوانسته اند با گسترده کردن دامنه ی علمی و آموزشی این مجموعه، سطح علمی شهرستان را ارتقا ببخشند.

🔸 در همین راستا و با عنایت بر این مسئله که برای فراهم سازی یا جایگزین کردن تجهیزات آزمایشگاهی، اماکن خوابگاهی، ورزشی و رفاهی مستقر در سایت ۲ آموزشکده که مورد استفاده دانشجویان بوده، هیچ برنامه ای لحاظ نشده است و تا این لحظه هیچگونه سرمایه گذاری واقعی از سوی طرف مشارکت کننده در آموزشکده فنی و مهندسی مرند انجام نگرفته و هیچ تعهدی برای تامین امکانات جایگزین برای دانشجویان آموزشکده داده نشده است، بسیج دانشجویی خواستار ممانعت مسئولین ارشد استانی از پایمال سازی حقوق دانشجویان آموزشکده فنی و مهندسی مرند شده و تاکید مینماید که بایستی مفاد این تفاهم یکجانه شفاف سازی شود.

🔸 تاکنون در سطح شهرستان مرند شاهد مجموعه هایی شده ایم که پایه گذاری شدند و پس از مدتی تخریب و جایگزین شده اند که این مسئله اوج بی تدبیری و بی ملاحظی را در سطوح مدیریتی نشان می دهد. بسیج دانشجویی نسبت به کشیده شدن پای این نوع سومدیریت ها به مجموعه دانشگاه هشدار داده و زین پس به طور شفاف و عمومی در این رابطه صحبت خواهد نمود.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

♦️نظریه #جوان_فردا
وقت آن رسیده است تا آنهائی که با sms های مخفیانه یک گروه سازمان یافته را برای جمع آوری رای در سه دوره انتخابات ادوار نهم ودهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرند و جلفا پا به میدان بگذارند ضمن حلیت طلبی از مردم و توبه در در گاه خداوند منان و از حیف و میل شدن داشته هایمان که یکی پس از دیگری از دست مان و از مرند میرود ممانعت کنند .
در سه دوره مجلس یعنی ادوار نهم‌و دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مرند و جلفا بخصوص مرند با پسرفت شدید روبرو است .
آیا برای بار چهارم مرند فدای لج بازی های کورکورانه سیاسی سازمان یافته خواهد بود⁉️

ارسال دیدگاه