آیا برای بار چهارم مرند فدای لج بازی های کورکورانه سیاسی سازمان یافته خواهد بود?

«بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و مهندسی مرند» در صیانت از حقوق دانشجویان این مرکز آموزشی

وقت آن رسیده است تا آنهائی که با sms های مخفیانه یک گروه سازمان یافته را برای جمع آوری رای در سه دوره انتخابات ادوار نهم ودهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرند و جلفا پا به میدان بگذارند ضمن حلیت طلبی از مردم و توبه در در گاه خداوند منان و از حیف و میل شدن داشته هایمان که یکی پس از دیگری از دست مان و از مرند میرود ممانعت کنند . در سه دوره مجلس یعنی ادوار نهم‌و دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مرند و جلفا بخصوص مرند با پسرفت شدید روبرو است . آیا برای بار چهارم مرند فدای لج بازی های کورکورانه سیاسی سازمان یافته خواهد بود

«بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و مهندسی مرند» در صیانت از حقوق دانشجویان این مرکز آموزشی

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

رهبر انقلاب : طبیعت دانشجو مطالبه‌گری است؛ مطالبه‌گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدّی بکنند؛ مسئولان را از کارهای نمایشی برحذر دارید. ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

🔸 آموزشکده فنی و مهندسی مرند به عنوان یکی از مراکز آموزشی اصلی دانشگاه تبریز در مرند که طی سالیان گذشته موجب افتخار و سربلندی دانشجویان و جامعه علمی منطقه بوده است، در شرایط فعلی به لطف برخی مسؤلین حال و روز خوبی را تجربه نمیکند و حقوق مسلم تدبیر شده برای دانشجویان و این آموزشکده به راحتی تضییع می شود تا جایی که بدیهی ترین خواسته ی دانشجویان که گسترش و ارتقای جایگاه آموزشکده ی فنی به دانشکده است به راحتی نادیده گرفته می شود و کار تا جایی پیش می رود که اکنون شاهد ضایع شدن املاک، مستغلات، دارایی ها و ظرفیت های دانشکده تحت مطامع نامعلوم غیرعلمی و شخصی می باشیم.

🔸 واکنش مجموعه بسیج دانشجویی در این مقاطع همواره تذکر و توصیه بصورت غیر رسانه ای بوده است که این رویه بنظر می رسد برخی را به این تصور غلط رسانده است که می توانند در سایه ی نجابت دانشجویان و بسیج دانشجویی همه ی منافع آموزشکده را نادیده بگیرند و کسی نیز بازخواستشان نکند؛ تا جایی که در آخرین اقدام گویا قرار شده است اماکن پژوهشی آموزشکده در اختیار دستگاه های دیگر قرار گرفته، واگذار شود و این در حالی است که  هیچ تدبیری در خصوص محیط های خوابگاهی، ورزشی، رفاهی و آزمایشگاهی دانشجویان آموزشکده اندیشیده نشده و برخلاف شهرستانهای دیگر، مسئولین مربوطه هرگز نتوانسته اند با گسترده کردن دامنه ی علمی و آموزشی این مجموعه، سطح علمی شهرستان را ارتقا ببخشند.

🔸 در همین راستا و با عنایت بر این مسئله که برای فراهم سازی یا جایگزین کردن تجهیزات آزمایشگاهی، اماکن خوابگاهی، ورزشی و رفاهی مستقر در سایت ۲ آموزشکده که مورد استفاده دانشجویان بوده، هیچ برنامه ای لحاظ نشده است و تا این لحظه هیچگونه سرمایه گذاری واقعی از سوی طرف مشارکت کننده در آموزشکده فنی و مهندسی مرند انجام نگرفته و هیچ تعهدی برای تامین امکانات جایگزین برای دانشجویان آموزشکده داده نشده است، بسیج دانشجویی خواستار ممانعت مسئولین ارشد استانی از پایمال سازی حقوق دانشجویان آموزشکده فنی و مهندسی مرند شده و تاکید مینماید که بایستی مفاد این تفاهم یکجانه شفاف سازی شود.

🔸 تاکنون در سطح شهرستان مرند شاهد مجموعه هایی شده ایم که پایه گذاری شدند و پس از مدتی تخریب و جایگزین شده اند که این مسئله اوج بی تدبیری و بی ملاحظی را در سطوح مدیریتی نشان می دهد. بسیج دانشجویی نسبت به کشیده شدن پای این نوع سومدیریت ها به مجموعه دانشگاه هشدار داده و زین پس به طور شفاف و عمومی در این رابطه صحبت خواهد نمود.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

♦️نظریه #جوان_فردا
وقت آن رسیده است تا آنهائی که با sms های مخفیانه یک گروه سازمان یافته را برای جمع آوری رای در سه دوره انتخابات ادوار نهم ودهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرند و جلفا پا به میدان بگذارند ضمن حلیت طلبی از مردم و توبه در در گاه خداوند منان و از حیف و میل شدن داشته هایمان که یکی پس از دیگری از دست مان و از مرند میرود ممانعت کنند .
در سه دوره مجلس یعنی ادوار نهم‌و دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مرند و جلفا بخصوص مرند با پسرفت شدید روبرو است .
آیا برای بار چهارم مرند فدای لج بازی های کورکورانه سیاسی سازمان یافته خواهد بود⁉️