امروز : پنجشنبه 1 دسامبر 2022
تاریخ : 2022/12/01 - 4:17 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مرند بعد از ۷ سال !

تحلیل گر : #رحیم_میابی مرند بعد از ۷ سال ‼️ از کدامین شروع و به کدامین ختم کنم‼️ ♦️از مهندس سیدرضا هاشمی ♦️از رسول حسین زاده ♦️ازمهندس موحد نیا ♦️از مهندس حسین کاوه ♦️ازدکتر رضانظری ♦️از مهندس سیدرضا هاشمی در جریان سال ۱۳۹۴ طوفان کاذب سیاسی موجب شد مرند با ترور شخصیت نماینده گان مردم […]

تحلیل گر : #رحیم_میابی

مرند بعد از ۷ سال ‼️
از کدامین شروع و به کدامین ختم کنم‼️
♦️از مهندس سیدرضا هاشمی
♦️از رسول حسین زاده
♦️ازمهندس موحد نیا
♦️از مهندس حسین کاوه
♦️ازدکتر رضانظری
♦️از مهندس سیدرضا هاشمی

در جریان سال ۱۳۹۴ طوفان کاذب سیاسی موجب شد مرند با ترور شخصیت نماینده گان مردم درشورا و شهردار وقت مواجه شود .
در این هفت سال شهرداری مرند چه ها ندید‼️
شایعه سازان در شایعه سازی خود زبان فرسائی و قلم فرسائی کردند وحریم های انسانیت را دریدند.
هر شهرداری که شروع بکار کرد شایعه سازان . برای اثبات شایعه خود برای جلوگیری از فعالیت شهردارها دراین هفت سال سنگ اندازی کردند ولی نباید زحمات این شهرداران در ۷ سال گذشته را ازیاد برد باید از تک‌تک آقایان حسین زاده ،موحدنیا ،کاوه نظری تشکر کرد .
اکثر کاندیداها در انتخابات پنجمین و ششمین دوره شورای اسلامی شهر مرند ، همیشه دوران سیدرضا هاشمی شهرداری مرندرا ،دوران سیاه و غارتگری می نامیدند .
ولی با توجه به گفته های خود در این مدت گره ی از گره های ادعائی خودرا را نتوانستند حل کنند
بالاخره در نهم آذر ۱۴۰۱ درست بعداز گذشت هفت سال و دوماه وپنج روز یعنی ( ۸۶ ماه و ۵ روز = ۲۵۸۵ روز ) همان جمع منتقدین دوران مدیریت سیدرضا هاشمی راه یافته به شورا در دور پنجم بعداز به بلوغ سیاسی رسیدن راه یافته به دوررششم شورا بر گذشته خود بعنوان عضو شورا و به گفته های انتخاباتی خود خط بطلان کشیدند بعدازاینکه مرند متحمل خسارات بیشتری شد رمز گره گشائی مشکلات را در وجود سیدرضا هاشمی دیدند .
ایکاش رسیدن به بلوغ سیاسی در دور پنجم‌اتفاق می افتاد ‼️
حال باید پاسخ دهند چرا در دور پنجم شورا دنبال رمز گره کشائی از مشکلات نرفتند ⁉️
در این فراز و نشیب و دیر به سن بلوغ رسیدن بعضی ها خسارات سنگینی بر پیکر مرندمظلوم وارد شد
ایکاش آقایان محترم علیپور و مهندس آخوندی در دیدار خود با دکتر حسن نژاد در تهران آنهم در دور پنجم شورا می گفتند و می پرسیدند که چه خیانتهائی در موضوع دستگیری ۷ عضو شورا و شهردار وقت بر سر مرند نیامد ⁉️
ایکاش آقای آخوندی و علیپور در جلسه نشست خبری حسن نژاد که وی را در سالن شهرداری همراهی می کردند می پرسیدند که پاسخگوی این خیانتها کیست ⁉️
حال بگذریم لازم است به بلوغ سیاسی رسیدن بعضی ها را تبریک بگوئیم
و انتخاب سید رضا هاشمی راهم در این مقطع از زمان که توسط اکثریت نمایندگان‌مردم در شورا با احترام به آرای مردم بفال نیک می گیریم . امیدواریم ۷عضو شورا (۵ عضو دست به بالا و دو عضو دست به پائین ) در راستای گره گشائی مشکلات همت به خرج دهند .
پیش بینی میشود بزودی دو عضو دست به پائین شورا به ۴ عضو افزایش خواهد یافت و یک عضو شورا با بداخلاقی خود تنها خواهد ماند و دو عضو دیگر شورا توان کاری با دو عضو دست به پائین را ندارند پس نتیحه میشود سیدرضا هاشمی درمیدان عملیاتی در طول دوران جدید مدیریت شهرداری خود فقط دو عضو دست به پائبن را در کنار خود خواهد دید .
وسه عضو دیگر شورا مانند توپخانه خالی از توپ همیار خواهند بود

ارسال دیدگاه