امروز : دوشنبه 2 ژانویه 2023
تاریخ : 2023/01/02 - 11:22 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بدون تغییر کاربری ترمینال شمالی مرند به ورزشگاه تغییر می یابد!

بدون تغییر کاربری ترمینال شمالی به ورزشگاه تغییر می یابد! ♦️گزارش #جوان_فردا از ترمینال شمالی تخریب شده توسط شهرداری مرند ♦️مصوبه شورا آیه قرآن نیست که غلط نداشته باشد ‼️ ♦️لطفا عقلای جامعه با اظهار نظرهای صریح خود از حیف و میل شدن بیت المال ممانعت کنند آی قوجا مرند آیا تغییر ترمینال شمالی مرند […]

بدون تغییر کاربری ترمینال شمالی به ورزشگاه تغییر می یابد!

♦️گزارش #جوان_فردا از ترمینال شمالی تخریب شده توسط شهرداری مرند

♦️مصوبه شورا آیه قرآن نیست که غلط نداشته باشد ‼️

♦️لطفا عقلای جامعه با اظهار نظرهای صریح خود از حیف و میل شدن بیت المال ممانعت کنند

آی قوجا مرند
آیا تغییر ترمینال شمالی مرند به یک میدان ورزشی درست است ؟

در حالیکه سالن‌ورزشی ولیعصر و میدان خاکی فوتبال و میدان اسب سواری در این محل وجود دارد وازطرفی ده ها هزار متر مربع زمین خالی به مالکیت شهرداری دراین محل برای احداث همه گونه امکانات وجود دارد ولی سرپرست شهرداری مرند با کدام ایده این طرح را اجرا می کند؟
آیا در لایحه بودجه ۱۴۰۱ این موضوع پیش بینی شده است ویا بدون‌توجه به موارد فوق در راستای هدف خاص ،ترمینال شمالی مورد نیاز مرند را به میدان ورزشی تغییر میدهند ؟

آیا میدانید با این تغییر چند میلیارد تومان خسارت به بیت المال وارد خواهد شد .

🔺وعده شهردارتبریزبرای ساخت مجموعه۲۰۰ تخت‌خوابی بیماران مبتلا به سرطان

🔸شهردار تبریز:

🔹️آقای نوبری،یکی ازخیران شهر تبریز،مرکز جامع سرطانی احداث کرده‌ وازشهرداری در نگهداری بیماران سرطانی درخواست کمک کرده که دراین راستا یک مجموعه۲۰۰تختخوابی و همچنین۱۰۰واحد رفاهی برای همراهان بیماران احداث می شود.

🔹️این مجموعه ۲۰۰ تختخوابی در یک زمین ۱۷ هزار متر مربعی متعلق به شهرداری احداث می شود و لایحه ای در حمایت از سالمندان به شورای اسلامی شهر تبریز ارائه می کنیم.

♦️نظریه #جوان_فردا
ولی در مرند، شورای اسلامی شهر در فکر تخریب ترمینال شمالی وبدون تغییر کاربری تغییر به میدان ورزش است درحالی که ده ها هزار متر زمین ازاملاک شهرداری در جنب این ترمینال شمالی وجود دارد.
آیا مقصر شورا است ⁉️
به نظر نویسنده ،بایدفرهنگ انتخابات در شهرستان مرندموردبازبینی فرهنگی قرارگیرد
بایددرشوراافرادجسورودارای تخصص وتعهد وقانونمندار ودارای علم حقوق ومعماری ،مبلمان شهری وشهرسازی وجامعه شناس وبدون چشم داشت ازشهردارباشند
مرند۴دوره درانتخابات مجلس باورود غیر قانونی بعضی هاودرشوراها هم همجنین به بیراهه رفته است وآثارآن دیده میشود
@jjavanefarda

ارسال دیدگاه