امروز : دوشنبه 30 ژانویه 2023
تاریخ : 2023/01/30 - 20:48 ذخیره فایل ارسال به دوستان

هنرور: خدمت بی منت به مردم شریف و انقلابی مرند همواره ماموریت بسیجیان شهرستان است

فرمانده سپاه مرند: ۲۲۰ برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مرند برگزار میشود. به گزارش خبرنگار javanefarda.ir فرمانده سپاه مرند از برنامه‌ریزی و اجرای ۲۲۰ برنامه به‌مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ویژه مرند خبر داد. سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: […]

فرمانده سپاه مرند: ۲۲۰ برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مرند برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار javanefarda.ir

فرمانده سپاه مرند از برنامه‌ریزی و اجرای ۲۲۰ برنامه به‌مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ویژه مرند خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی وغیره به مردم شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری ۱۲ یادواره شهدا و ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاویدالاثر مدافع حرم، حاج عباس عبداللهی از دیگر فعالیت‌های دهه فجر امسال است که البته در زمینه فرهنگی نیز ایستگاه های فرهنگی و هنری در میادین و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: خدمت بی منت به مردم شریف و انقلابی مرند همواره ماموریت بسیجیان شهرستان است و از این حیث ۱۲ خانه جهادی برای نیازمندان در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان مرند احداث شده است که در ایام الله دهه فجر تحویل صاحبان خود داده میشوند.

فرمانده سپاه مرند مشکلات آب شرب در شهرستان را از اساسی ترین مسائل مرتبط با زندگی مردم دانسته و گفت: بسیج سازندگی سپاه مرند به همت جهادگران فعال در عرصه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شبکه آب شرب و مشکلات آب شرب ۵ روستای شهرستان مرند را مرتفع کرده اند.

هنرور در پایان گفت: درمانگاه سپاه مرند روز ۲۲ بهمن ماه بصورت ویزیت رایگان در خدمت مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی خواهد بود و در همین راستا نیز اردوی جهادی پزشکی برای خدمت رسانی رایگان به مردم در روستاهای صعب العبور و دور دست به انجام ماموریت خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه