امروز : شنبه 11 فوریه 2023
تاریخ : 2023/02/11 - 19:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پیام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان مرند از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۱

پیام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان مرند از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۱ داود عباسی، فرماندار شهرستان مرند در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان مرند در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است؛ بسمه تعالی حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز […]

پیام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان مرند از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۱

داود عباسی، فرماندار شهرستان مرند در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان مرند در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بسمه تعالی
حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی شهرستان مرند همراه مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.
مردم ولایتمدار شهرستان مرند در راهپیمایی۲۲ بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب های ۴۴ساله، پیوند آنها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم تر و ایستادگی در حفظ آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، هر سال عمیق تر از سال قبل می شود.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت انقلابی و مردمی سیزدهم بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان مرند و بخش ها، شهرها و روستاهای تابعه شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضوری گسترده، همواره در صحنه حاضر بوده و نشان دادید به آرمان های امام راحل وفادار بوده و در خط رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مستحکم تر از همیشه گام بر می دارید تشکر و قدردانی می کنم.

♦️داود عباسی
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند

ارسال دیدگاه