امروز : جمعه 7 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/07 - 16:59 ذخیره فایل ارسال به دوستان

طبل و دهل در ورزشگاه ولیعصر مرند

طبل و دهل در ورزشگاه ولیعصر مرند دیشب از سری مسابقات جام رمضان در ورزشگاه سه هزار نفری شهر مرند تیم شهدای دولت آباد به مربی گری بهروز سنگبرانی با تیم آذر میشاب به مدیریت غلامرضا ایماندار خواننده سرشناس مرندی مقابل هم قرار گرفتند. تقریبا ورزشگاه سه هزار نفری مملو از جمعیت شده بود. اتفاق […]

طبل و دهل در ورزشگاه ولیعصر مرند

دیشب از سری مسابقات جام رمضان در ورزشگاه سه هزار نفری شهر مرند تیم شهدای دولت آباد به مربی گری بهروز سنگبرانی با تیم آذر میشاب به مدیریت غلامرضا ایماندار خواننده سرشناس مرندی مقابل هم قرار گرفتند.
تقریبا ورزشگاه سه هزار نفری مملو از جمعیت شده بود. اتفاق عجیبی رخ داد. طرفدران تیم شهدای دولت آباد با طبلهای بزرگ وارد شدند. طبل ها یکی از پس از دیگری وارد سالن شد.هزار نفر تماشاگر در تشویق تیم حاضر بودند. پنج شش طبل بزرگ شروع به کوبیدن در این سالن کردند.
بازی بسیار مهم و حیاتی بود. تیم ایماندار فقط مساوی میخواست تا صعود کند اما تیم شهدای دولت آباد باید میبرد. جو ورزشگاه تقریبا شبیه ورزشگاههای کره جنوبی شده بود. طبل زنان و لیدرهای هواداران همچون علی قره و رضا ساسانی مثل آنان بندی روی پیشانی داشتند. اصلا اوضاعی بود.
چندین بار داور مسابقه بازی را متوقف کرد. شعار و تشویق و طبل هر سه باهم تا آخرین لحظه بازی یار و یاور تیم شهدای دولت آباد بود. آنها توانستند ۲ بر صفر تیم مقابل را حذف کنند و خودشان را بعنوان سرگروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات جام رمضان مرند برسانند.
بازی تمام شد اما هیجان همچنان ادامه دارد. طرفداران طبل زنان از وسط شهر مرند گذشتند و به دولت آباد رسیدند و در خیابان اصلی از مخابرات تا میدان به جشن و پایکوبی پرداختند. همه اهالی از خانه ها بیرون زدند و شاهد تماشای این صحنه عجیب و غیر قابل وصف شدند. ساعت تقریبا نزدیک ۱۲ شب بود و چون ماه رمضان هست میشود گفت کل اهالی ۵ هزار نفری دولت آباد بیدار بودند دقایقی جشن و پایکوبی و هلهه فضای جالبی بر شهر دولت آباد حاکم کرد. علی قره لیدر اصلی طرفداران اعلام کرد در مسابقه یک چهارم نهایی با طبل و تماشاگر بیشتری در ورزشگاه حاضر خواهند شد..

ارسال دیدگاه