امروز : یکشنبه 9 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/09 - 11:38 ذخیره فایل ارسال به دوستان

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرند

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرند به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: رزمایش کمک های مومنانه سپاه این شهرستان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی برگزار شد. سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه […]

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرند

به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir

فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: رزمایش کمک های مومنانه سپاه این شهرستان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرند نخستین رزمایش کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش ۲ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۳ میلیارد تومان آماده و توسط شبکه گروه‌های جهادی بسیج در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار هنرور هدف از اجرای طرح مواسات را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: سپاه ناحیه مرند در نظر دارد به صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گره ای از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کم برخوردار برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه