امروز : دوشنبه 10 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/10 - 8:49 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پرونده ام وپرونده هایمان کجاست؟

ا. ک. بنام خدا پرونده ام وپرونده هایمان کجاست؟ سخن شهروند: سخنی با ریاست محترم قوه قضائیه. باسلام و احترام و با آرزوی قبولی طاعات وعبادات حدود ۱۷ ماه پیش(آبان ماه ۱۴۰۰) سارقان حرفه ای منزل اینجانب و چندین شهروند دیگر را در شهرستان مرندمورد سرقت حدّی قرار داده اند ،با دستور دادستان محترم و […]

ا. ک.
بنام خدا
پرونده ام وپرونده هایمان کجاست؟

سخن شهروند:
سخنی با ریاست محترم قوه قضائیه.
باسلام و احترام و با آرزوی قبولی طاعات وعبادات

حدود ۱۷ ماه پیش(آبان ماه ۱۴۰۰) سارقان حرفه ای منزل اینجانب و چندین شهروند دیگر را در شهرستان مرندمورد سرقت حدّی قرار داده اند ،با دستور دادستان محترم و با تلاش مامورین زحمتکش آگاهی، سارقین در شهرستان آذرشهر دستگیر شده و به سرقت های مرند صراحتا اعتراف کرده اند. شعبه مربوطه قضائی در مرند ( محل ارتکاب جرم ) در مدت بسیار کوتاه و بدون اطلاع و حضور شاکیان، رای قطعی عدم صلاحیت صادر و پرونده جهت تجمیع پرونده ها و رسیدگی به شهرستان دورود (لرستان) ارسال می گردد .
اینجانب با تقبل مشقت ها و سختی های بیشتر به دادسرای دورود و خرم آباد مراجعه و ردّی از پرونده نیافتم.
پس از چندین ماه پیگیری دادسرای دورود هم رای عدم صلاحیت صادر می نماید، وپرونده جهت رسیدگی در محل ارتکاب جرم ، به دیوان عالی کشور ارسال میگردد. (احاله پرونده)
در مدت یاد شده خانواده هایمان بعلت استرس های وارده و خسارتهای مادی و معنوی ایجاد شده هیچگونه آرامشی ندارند و از لحاظ روحی کاملا آشفته اند. و به احتمال بیشتر سارقان و بزه کاران با یک سند آزاد شده و بدنبال سرقت های سریالی خود هستند.
حال سخن ما این است که :
پرونده ما کجاست؟
سارقان کجا هستند ؟
پرونده در چه مرحله ای از رسیدگی قرار دارد؟
آیا پرونده مفتوح است یا مختومه اعلام شده؟
چه بلایی بر سر اموال مسروقه آمده است؟
ما برای پیگیری شکایت و احقاق حق مان به کجا مراجعه کنیم؟

با تقدیم شایسته ترین احترامات (ا_ک) و سایر شاکیان.

ارسال دیدگاه