امروز : چهار شنبه 12 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/12 - 11:50 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تجلیل از فرماندار شهرستان مرند در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی استان

 🔻تجلیل از فرماندار شهرستان مرند در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی استان ♦️به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند، در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی استان از فرماندار شهرستان مرند به عنوان فعال هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد. ♦️استاندار آذربایجان شرقی […]

 🔻تجلیل از فرماندار شهرستان مرند در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی استان

♦️به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند، در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی استان از فرماندار شهرستان مرند به عنوان فعال هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد.
♦️استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم، اظهار کرد: اکنون صدای توپ، تفنگ و موشک که نشانه جنگ سخت‌ است کمتر شنیده می‌شود، اما صدای جنگ رسانه‌ای نابرابر بی‌وقفه شنیده می‌شود و باید برای مقابله با این جنگ، طرح و برنامه داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم.
♦️عابدین خرّم شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب، با گرامی‌داشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی، گفت: شرط مردانه مردن، مردانه زیستن است و شهید آوینی زندگی خود را وقف تعهد به هنر انقلاب کرده بود.
وی با اشاره به اینکه هنر برای جامعه، مردم و اجتماع ارزش والایی دارد، تاکید کرد: باید گروه‌های هنرمندان متعهد را در تبریز و آذربایجان شرقی بیشتر شکل دهیم تا به انسجام بیشتری دست یابند.
♦️وی با اشاره به اینکه مرز حق و باطل، ظالم و مظلوم، شهید و جلاد از هم جداست، گفت: باید برنامه‌ریزی و انسجام بیشتری داشته باشیم تا هنرمندان متعهدی که می‌خواهند متناسب با زمان ایفای نقش کنند، احساس غربت نکنند.

ارسال دیدگاه