امروز : دوشنبه 24 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/24 - 16:49 ذخیره فایل ارسال به دوستان

عاملین پسروی  ۱۲ سال  شهرستان مرند پاسخ دهند.

عاملین پسروی  ۱۲ سال  شهرستان مرند پاسخ دهند. سخنان مدیر مسئول پایگاه خبری جوان فردا در نشست شورای به اصطلاح شورای ائتلاف انقلاب شهرستان مرند بسم الله الرحمن الرحیم تشکر می کنیم که در ایم ماه مبارک رمضان این نشست را برگزارکردید  از دیروقت این موقعیت را منتظر بودیم تا درخدمت شما باشیم به نظرم […]

عاملین پسروی  ۱۲ سال  شهرستان مرند پاسخ دهند.

سخنان مدیر مسئول پایگاه خبری جوان فردا در نشست شورای به اصطلاح شورای ائتلاف انقلاب شهرستان مرند

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکر می کنیم که در ایم ماه مبارک رمضان این نشست را برگزارکردید  از دیروقت این موقعیت را منتظر بودیم تا درخدمت شما باشیم به نظرم من شما مشمول قان ون احزاب نیستید چوان عضو احزاب دارای شناسنامه شناسه دار می باشدالبته بنده را شما دعوت نکرده بودید بلکه بندیه حقیر را سردار شاکری دعوت کرده بودند . ازاینکه با مقامات دیدار داشته اید انشاالله در حل مشکلات اثر گذار باشد

  شما یعنی مجموعه مدعیان انقلاب ۱۲ سال است   در مرند اثر مثبت نداشته اید به انتخابات دخالت کرده اید افراد غیر ارزشی را ارزشی نامیده اید با تخریب افراد کارآمد و توانمند بجای آنها افراد غیر ارزشی را ارزشی خواندیدبجای اینکه مطالبه گری کنید نکرده اید .

دولت روحانی و دولت رئیسی در یک نظر مشترکند که هردو مظلوم رسانه ای هستند مخالفین دولت روحانی در آن زمان در رسانه های جهت زمین کردن  دولت روحانی دست به کار شدند که شما هم درتخریب دولت روحانی در تلاش بودیدولی با ورود رهبر معظم انقلاب این توطئه عقیم ماند در زمان دولت رئیسی در شهرستان مرند بایکوت خبری حاکم است.

شما عزیزان وقتی در دولت روحانی مرغ ۲۱۰۰۰تومان شد دست به اعتراض زدید و مطالبه گری کردید در خیابان ها زنجیر می زدید ولی الان مرغ ۸۲۰۰۰تومان است شما کجائید؟ شما که بعداز پوست اندازی این مسئولیت را قبول کردیدچه برنامه ای دارید؟

رفتار بی انصافی در جمع شما دیده میشود از کسی پرسیدند اصول دین را بشمار، شمرد در آخر  گفت انصاف . همه تعجب کردند گفتند این چیست گفت اگر انصاف نباشد دیگه هیچ.!

بداخلاقی های شما در فضای مجازی از یاد نمی رود با این چهره چطور می توانیدبا این شرایط  الگوی شورای  ائتلاف انقلاب باشید

نیروی انقلاب را تعریف کنید ؟انقلابی بودن یعنی چه؟ همچنانکه امروز برای حجاب نمی توانید تعریف بگوئید؟برای انقلابی بودن الگو بدهید؟یا درجه بندی کنید؟ چرا خانم نائب رئیس حضور ندارید ؟ تا به شعار دهندگان زن، زندگی، آزادی  پاسخ دهیم که دراین مجموعه خانم حضور دارندباید حضور داشتند.

وحدتی که نتوانستید در ۱۲ سال درمرندایجاد کنید این عمل شما، عامل پسروی شده است پسروی مرند از آن شماست شمافقط  خود را در یک دایره کوچک انقلابی خوانده اید من بعنوان برادر شهید و جانباز واهل رسانه تاکید می کنم نتوانستید عامل وحدت باشید فقط دریک دایره کوچک خود را انقلابی خوانده اید.این عمل کرد شما موجب دل آزرده گی در جامعه شده است.

  با پوست اندازی ظاهری در ویترین قرار گرفته اید آیا استقلال فکری دارید تا با برنامه جدید حرکت کنید یا آنهائی که در سایه هستند به شما خط می دهند؟

شما از کجا انقلابی هستید که دیگران نیستند؟ ویا دیگران از کجا انقلابی هستند که شما نیستید؟آیا پرچم انقلاب بر سر همه سایه دارد یا فقط بر سر تعدادی معدودی سایه دارد؟

شما چرا غیر ارزشی را ارزشی معرفی کردید و از آقای حسن نژاد حمایت کردید و برای خانم پاشائی سخنرانی کردیدشما مدعیان انقلابی چرا مطالبه گری نمی کنید مگر شما نبودیدجمع می شدید و در صحن شورای شهر مرند می نشستید ودرمورد پروژه جواهر سوال می کردید؟و مطالبه گری می کردید چرا الان مطالبه گری نمی کنید؟اگر این رسانه ها نباشد؟ چه می شد؟ اگر می خواهید چهره انقلابی حفظ شود در انتخابات دخالت نکنید ؟ امروز جهاد تبیین از اهم واجبات است تا مردم را به پای صندوق دعوت کنیم  جهاد تبیین همان دعوت به انتخابات در سال ۱۴۰۲ است مردم گلایه دارندبیائید روش خود را عوض کنید

بعنوان یک تحلیل گر از شما می خواهم در انتخابات فقط  جهت تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات حرکت کنید اگر مصداقی حرکت کنید بخاطر ۱۲ سال گذشته که عامل پسروی مرند شده اید مشارکت در انتخابات کم رنگ خواهد شد که سیاست حمید رسائی این بود که با اقلیت مجلس را بدست گیرد..

ارسال دیدگاه