امروز : سه شنبه 13 ژوئن 2023
تاریخ : 2023/06/13 - 15:09 ذخیره فایل ارسال به دوستان

 قطع گاز مایع خودروها و دیگر موارد نان خانواده های آنها را آجر کرد/لزوم اجرای طرحی جامع

 پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir – مرند  قطع گاز مایع خودروها و دیگر موارد نان خانواده های آنها را آجر کرد/لزوم اجرای طرحی جامع طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع چندی است، که در کشور مطرح شده و از سال جاری به مرحله اجرا در آمده است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دلیل اجرای این طرح […]

 پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir – مرند 

قطع گاز مایع خودروها و دیگر موارد نان خانواده های آنها را آجر کرد/لزوم اجرای طرحی جامع


طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع چندی است، که در کشور مطرح شده و از سال جاری به مرحله اجرا در آمده است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دلیل اجرای این طرح را توزیع مناسب گاز مایع و رساندن آن به دست مصرف کنندگان واقعی خانگی عنوان کرده است.
هدف از اجرای این طرح تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های زیر پوشش این مناطق اعلام شده است.
اما تعداد کثیری از رانندگان خودروهای مسافرکش در مرند که از گاز مایع «ال. پی. جی» به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند، با اجرای این طرح با مشکلات عمده روبرو شدند و برخی از خانه‌های روستایی نیز برای تأمین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل هستند.
طی روزهای اخیر شاهد ایجاد مشکلات برای تعدادی از شهروندان در کشکسرای ، ودیگر مناطق ایجاد کرده است،
نباید بر مشکلات معیشتی مردم اضافه شود
یکی از پخش کنندگان گاز مایع که به این طرح اعتراض داشت، به خبرنگار جوان فردا گفت: با اجرای این طرح ،نان ما و دیگرخانواده ها بریده می‌شود، من تنها نیستم و بسیاری از همکارانم نیز خود که گاز مایع مصرف می‌کنند، نان زن و بچه‌هایشان را از این راه تأمین می‌کنند، باید یک فکر اساسی برای امثال من انجام شود.

ارسال دیدگاه