امروز : پنجشنبه 15 ژوئن 2023
تاریخ : 2023/06/15 - 3:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار مرند : کاهش مبتلایان به مواد مخدر، وظیفه انسانی تمامی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر است. داود عباسی در سومین جلسه

  پایگاه خبری جوان فردا _ مرند زهرا اصیل  خبرنگار جوان فردا گرارش داد دکتر داود عباسی معاون استاتدار و فرماندار شهرستان مرند در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر فرماندار  مرند: کاهش مبتلایان به مواد مخدر، وظیفه انسانی تمامی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر است. داود عباسی در سومین جلسه شورای مبارزه با […]

 

پایگاه خبری جوان فردا _ مرند

زهرا اصیل  خبرنگار جوان فردا گرارش داد دکتر داود عباسی معاون استاتدار و فرماندار شهرستان مرند در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر

فرماندار  مرند: کاهش مبتلایان به مواد مخدر، وظیفه انسانی تمامی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر است.

داود عباسی در سومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند گفت: اعتیاد یک پدیده مخرب اجتماعی چندوجهی است که مسائل خانوادگی، فرهنگی و نیز اقتصادی جامعه در بروز و تشدید آن نقش موثری دارند.
وی افزود: هنر یکی از بسترهای موثر در پیشگیری افراد به خصوص جوانان در مبتلا شدن به اعتیاد است که در شهرستان مرند با توجه به حضور فعال هنرمندان میتوان از این زمینه به نحو احسنت استفاده کرد.
فرماندار شهرستان مرند در ادامه گفت: تمامی مصوبات این شورا باید از سوی تک تک اعضای جلسه به مرحله اجرا درآید، چراکه پیشگیری افراد به در دام افتادن اعتیاد هم وظیفه قانونی و هم وظیفه انسانی است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه از اهتمام جدی مسئولین شهرستان مرند در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
رنجبر گفت: شهرستان مرند طی سال گذشته رتبه دوم استانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را داشت که این از تلاش موثر اعضای این شورا در مرند است.
وی افزود: محلات هدف که بیشترین درگیری افراد با اعتیاد در سطح استان را دارند، شناسایی شده و برنامه های مناسبی برای کاهش در این محلات گردآوری شده است.
رنجبر گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی توسط شورای مبارزه با مواد مخدر و معاونت نیروی انتظامی یکی از راههای موثر کاهش مبتلایان به مواد مخدر در سطح استان است.

 

لازم بتوضیح است برای رسانه جهت شرکت در جلسات فرمانداری از سوی مسئولین رغبت دیده نمیشود

▫️

ارسال دیدگاه