امروز : جمعه 23 ژوئن 2023
تاریخ : 2023/06/23 - 6:51 ذخیره فایل ارسال به دوستان

قدردانی از زحمات چشمگیر مهندس محمد جوادی که چشم به معاونت خدماتی نداشت

قدردانی از زحمات چشمگیر مهندس محمد جوادی که چشم به معاونت خدماتی نداشت با توجه به فعالیت های چشمگیر مهندس محمد جوادی در زمینه خدمات دهی در معاونت خدمات شهرداری مرند و بنا به جمله “لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق”، جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان این شهرستان مرند متنی برای تشکر از ایشان […]

قدردانی از زحمات چشمگیر مهندس محمد جوادی که چشم به معاونت خدماتی نداشت

با توجه به فعالیت های چشمگیر مهندس محمد جوادی در زمینه خدمات دهی در معاونت خدمات شهرداری مرند و بنا به جمله “لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق”، جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان این شهرستان مرند متنی برای تشکر از ایشان برای سایت جوان فردا ارسال نموده اند که متن این تشکر در ادامه آورده شده است.

بسم الله النور

جناب آقای  مهندس محمد جوادی نیروی خادم و محبوب وپرتلاش واحد خدمات‌شهرداری مرند

با سلام و احترام خاص

اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.
مردم فهیم و قدرشناس مرند چند سالی است که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی در فصول مختلف وبصورت پرشتاب  این شهر هستند.

اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی پیش بینی می شد بسیاری از خدمات متوقف گردند اما خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد توقف خدمات دهی نشدیم بلکه‌ رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی،فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر بوده ایم و توسعه خدمات دهی فرهنگی و آبادانی این شهر باستانی میسر نگشته مگر به همت والامردی از جنس ایثار و عاشق خدمت همچون جنابعالی ویاران بدون ادعای نیروهای خادم واحد خدمات‌شهرداری مرند .

حال که شهردار جدیدالمنصوب با چهار رای شورا ، به صلاح دید خود ویا بصورت سفارشی شهر مرند را از خدمات دهی ایثارگرانه حضرتعالی محروم کردند لذا این محرومیت خارج از فن مدیریت و شایسته سالاری است.

درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است.
ضمن تقدیر فراوان از زحمات شبانه روزی حضرتعالی از خداوند سبحان برای شما سلامتی، موفقیت و استمرار خدمتگذاری به مردم  نجیب با فرهنگ مرند  را مسئلت داریم.

♦️در آخر باید قبول فرمائید خود کرده را تدبیری نیست ‼️حمایت های شبانه روزی عالیجناب و وساطت ها بین شورا در انتخاب شهردار چنین نتیجه نسنجیده را به دنبال دارد.

 جمع کثیری از اصحاب رسانه
و جمعی شهروندان

ارسال دیدگاه