امروز : دوشنبه 26 ژوئن 2023
تاریخ : 2023/06/26 - 3:38 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پایگاه خبری جوان فردا  _ مرند بسم الله النور برادر گرامی جناب آقای مهندس حسین حق جو همواره خدمت در آتشنشانی یادآور دلیر مردانی است که با شجاعت و غیرت پا در خطرگاه آتش و حادثه می نهند و در حفظ راه ایمنی و سلامت هموطنان از نثار جسم و جان پاک خود دریغ نمی […]

پایگاه خبری جوان فردا  _ مرند

بسم الله النور
برادر گرامی جناب آقای مهندس حسین حق جو


همواره خدمت در آتشنشانی یادآور دلیر مردانی است که با شجاعت و غیرت پا در خطرگاه آتش و حادثه می نهند و در حفظ راه ایمنی و سلامت هموطنان از نثار جسم و جان پاک خود دریغ نمی نمایند.

به پاس کوشش خالصانه جنابعالی در۱۷ ماه مدیریت و آتش نشانان خدوم و عزیز آن مجموعه که با تمام وجود عمر وهمت بلندتان در راه حق تعالی و خدمت به شهروندان شریف مصروف داشتیدو با پیگیربهای به موقع با حمایت مهندس موحدنیا موفق شدیدتا یک دستگاه خودرو سنگین آتشنشانی به ارزش بالای ۷۰ میلیاردتومان را به مرند اختصاص دهید که بهترین آثار دوران مدیریت تان را در تشکیلات شهرستان مرند به یادگار بگذاریدودرتاریخ شهرستان درج گردد صمیمانه ترین سپاس خود و همکارانم در باشگاه خبری #گاج را به شما قهرمانان بی ادعا تقدیم می نمایم.

و در کمال امتنان و به منظور قدردانی از زحمات شما وهمکاران ارجمندتان که جان خود را در طبق اخلاص می گذارید  تا به دیگران زندگی دوباره بخشید؛ این متن را به رسم ادب و قدردانی تقدیم  محضر ایثارگرانه شما می گردد.
خوب می دانید تغییر در مدیریت یک اصل در راستای کارآمدتر شدن تیم مدیریت جدید است اگر سفارشی و دخالت در عزل ونصب ها نباشد ‼️.

در آخر انتصاب جناب آقای رشدی را بعنوان‌مدیر آتشنشانی تبریک عرض نموده از شما فرزند خانواده ایثارگر ورزمنده می خواهم با روحیه ایثارگری با مدیریت جدید دست به دست هم‌دهید تا با پاک دستی در خدمت به مردم موفق و موید باشید

با شایسته ترین احترامات

رحیم‌اصیل میابی

ارسال دیدگاه