امروز : دوشنبه 10 جولای 2023
تاریخ : 2023/07/10 - 20:35 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مرند رتبه اول استانی را کسب کرد/فرماندار مرند :ورزش یکی از ستون های مهم کشور است که اهمیت آن زمانی مشخص می شود که یک ورزشکار با پرچم ایران روی سکو می رود و باعث افتخار آفرینی می شود. ورزشکاران همواره با نام و یاد امیرالمومنین در صحنه درخشیدند و نام ایران را طنین انداز کردند.

  پایگاه خبری javanefarda.ir _مرند برگزاری آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند مراسم تجلیل از هیاتهای ورزشی شهرستان مرند به میمنت کسب رتبه اول اداره ورزش وجوانان شهرستان مرند در سطح استان دکتر ستوده نژاد  مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی در مراسم تجلیل درمرند گفت باید به ورزش […]

 

پایگاه خبری javanefarda.ir _مرند

برگزاری آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند

مراسم تجلیل از هیاتهای ورزشی شهرستان مرند به میمنت کسب رتبه اول اداره ورزش وجوانان شهرستان مرند در سطح استان

دکتر ستوده نژاد  مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی در مراسم تجلیل درمرند گفت باید به ورزش بانوان توجه خاص شود
دکتر ستوده نژاد خطاب به دکتر طهماسبی گفت قهرمان شدن زمانی محقق میشود که قهرمانی را درسالهای آینده خفظ کنید

ستوده نژاد گفت یک طرف من ،از مرند است ومادربزرگم‌اهل یامچی است

به گزارش خبرنگار جوان فردا آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند و جمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی روز دوشنبه در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد.

 آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مرندجمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی روز دوشنبه در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد.
عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم با اشاره به ماهیت ورزش گفت: ورزش یکی از ستون های مهم کشور است که اهمیت آن زمانی مشخص می شود که یک ورزشکار با پرچم ایران روی سکو می رود و باعث افتخار آفرینی می شود.
وی در ادامه افزود: ورزشکاران همواره با نام و یاد امیرالمومنین در صحنه درخشیدند و نام ایران را طنین انداز کردند.
فرماندار مرند خاطر نشان کرد: ورزش شهرستان مرند در یک سال اخیر پیشرقت بسیار خوبی داشته است اما بازهم نیازمند مساعدت مدیران استانی است. فضاهای ورزشی استان یکی از مهم ترین دغدغه ها و نیازهای این شهرستان است که امیدواریم با تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد افزایش اماکن ورزشی شهرستان باشیم.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه مرند یکی شهرستانهای ورزشی استان است، اظهارداشت: کسب رتبه اول توسط اداره ورزش و جوانان مرند نشان دهنده تلاش های شبانه روزی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان این شهر است که امروز این رتبه را کسب کرده است.
وی در ادامه گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان خوشبختانه با همت مسئولان شهرستان مرند اعتبارات خوبی جذب شده و اتفاقات خوشایندی در راه است.
ستوده نژاد تصریح کرد: ورزشکاران بزرگی از شهرستان مرند به عرصه های مختلف ورزش کشور معرفی شده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور این ورزشکارلن در تیم های ملی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اهمیت ورزش حوزه بانوان گفت: از مسئولان شهرستان درخواست دارم نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند بخصوص که استعداد های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
وی درپایان گفت: امیدوارم ورزش قهرمانی در این شهرستان نیز توسعه یابد و شاهد حضور ورزشکاران مرندی در رقابت های جهانی باشیم.

در ادامه از پیشکسوتان ورزشی شهرستان همکاران اداره ورزش وجوانان شهرستان، رؤسای هیات وورزشکاران واصحاب رسانه تجلیل شد

ارسال دیدگاه