امروز : چهار شنبه 18 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/18 - 18:34 ذخیره فایل ارسال به دوستان

استمداد رئیس اداره اوقاف از مردم در جهت تکمیل ساختمان امامزاده سیداحمد س

اتمام کارهای عمرانی امامزاده احمد (ع) نیازمند کمک جمعی است آبه گزارش خبرنگار جوان فردا  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند گفت: توسعه امامزاده سید احمد (ع) و اتمام کارهای عمرانی و اجرایی آن نیازمند کمک جمعی و همت خیرین است.  به گزارش جوان فردا ، حجت‌الاسلام عزالدین تقی زاده روز پنجشنبه در گفتوگو […]

اتمام کارهای عمرانی امامزاده احمد (ع) نیازمند کمک جمعی است

آبه گزارش خبرنگار جوان فردا  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند گفت: توسعه امامزاده سید احمد (ع) و اتمام کارهای عمرانی و اجرایی آن نیازمند کمک جمعی و همت خیرین است.

 به گزارش جوان فردا ، حجت‌الاسلام عزالدین تقی زاده روز پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگاران با بیان اینکه موقوفات جزء فدک اهل بیت (ع) هستند اظهار کرد: اداره اوقاف مالک مطلق موقوفات نیست و هر موقوفه دارای شخصیت حقوقی بوده و به نام خود واقف ثبت می شود و اوقاف بر اساس نیت خود واقف که در وقف نامه وجود دارد عمل می کند.

وی در مورد وضعیت یکدانگ موقوفه شهر بناب مرند نیز خاطرنشان کرد: مجوز تبدیل به احسن یک دانگ موقوفه بناب مرند در جهت رفاه حال عموم مردم شهر بناب و نیز حفظ حقوق موقوفه بصورت مدت دار اخذ شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره اوقاف مرند برای حل این یک دانگ موقوفه اقدام کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مرند بیان داشت: مجموعه اوقاف مرند بصورت جدی پیگیر سر و سامان دادن و اتمام کارهای مجموعه امامزاده است اما عدم وجود منابع یکی از دلایل مهم تأخیر در اتمام کارهای این بقعه متبرکه می باشد که کمک های خیرین گرامی در پیشبرد امور می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در آستان مقدس امامزاده سید احمد (ع) مرند نیز گفت: در ماههای اخیر، توسعه شبکه آب، برق، گاز و فاضلاب امامزاده و واحدهای تجاری آن با مساعدت و همکاری امام جمعه محترم، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و ادارات مربوطه صورت گرفته و در مورد گنبد امامزاده نیز مرحله مش بندی و استحکام و عایق کاری آن انجام شده و مرحله رابیتس بندی آن نیز بزودی آغاز می شود.

جوان فردا پایگاه خبری :
سوال اول میابی از رئیس اداره امورخیربه و اوقاف

چند درصد موقوفات از ۸۰۰ فقره عام‌هستند و چند درثد خاص می باشند⁉️

سوال دوم میابی از رئیس اداره امورخیربه و اوقاف

از اسناد مالکیت شهر بناب جدید چه خبر⁉️

سوال سوم میابی از رئیس اداره امورخیربه و اوقاف

آیا درست است که مسئول موقتی زمینهای اوقاف در روستای بهرام را بنام خودیا اقوام بطور کتبی و سفارشی درخواست کرده بود ⁉️

حجت الاسلام تقی زاده در پاسخ گفت بلی قبل از بنده این اتفاق افتاده بود و پاسخ درخواست منفی داده شده بود

♦️نظریه #جوان_فردا
مهندس صادقی رئیس سابق اداره اوقاف مرند واقعیتها را می داند وباید مسئولین شفاف سازی کنند چرا مهندس صادقی یک شبِ عوض شد‼️⁉️

سوال چهارم میابی از رئیس اداره امورخیربه

آیا پروانه ساختمان از شهرداری برایتوسعه و ساخت ساختمان امامزاده سیداحمد س گرفته اید یانه ⁉️

حجت الاسلام تقی زاده گفت وجود امامزاده خد پروانه است لازم نیست پروانه ساختمان‌اخذ شود

ارسال دیدگاه