امروز : چهار شنبه 18 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/18 - 18:45 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تیم بانوان روستای گلین قیه در مسابقات مینی فوتبال کشور مقام‌اول را کسب کرد

به گزارش جوان فردا  javanefarda.ir تیم مینی فوتبال بانوان دهیاری روستای #گلین_قیه در مسابقات کشوری جام پرچم به مقام قهرمانی رسید. فینال این مسابقات بین دهیاری گلین قیه مرند نناینده شایسته استان آذربایجان شرقی و نماینده استان بوشهر در لواسان استان تهران با شرکت ۲۸ استان برگزار شد و نماینده شایسته استان آذربایجان شرقی توانست […]

به گزارش جوان فردا  javanefarda.ir تیم مینی فوتبال بانوان دهیاری روستای #گلین_قیه در مسابقات کشوری جام پرچم به مقام قهرمانی رسید.


فینال این مسابقات بین دهیاری گلین قیه مرند نناینده شایسته استان آذربایجان شرقی و نماینده استان بوشهر در لواسان استان تهران با شرکت ۲۸ استان برگزار شد و نماینده شایسته استان آذربایجان شرقی توانست با یک گل به برتری برسد و جام قهرمانی را از آن خود بکند.

اسامی بازیکنان ومربی وسرپرست  تیم دهیاری گلین قیه به شرح ذیل می باشد؛

شیما ناطق مرندی (Gk)
فاطمه طالب پور (Gk)
هانیه طالب پور
زهرا تقی‌زاده
اسرا شیرعلیپور
لیدا مقتدر
نسترن جعفرزاده
ثمین جلفایی
راضیه صلواتی
سمیه حکیمی (C)

کادر فنی :
سرپرست : سمیه بدیری
مربی : دریا کاسبی
سرمربی :سمیه حکیمی ، راضیه صلواتی

لازم به ذکر است سمیه حکیمی بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شدند و اسرا شیرعلیپور وسمیه حکیمی به اردوی تیم ملی مینی فوتبال بانوان دعوت شدند.
تیم گلین قیه با این قهرمانی به جام باشگاه های جهان راه یافت.

 

ایکاش مسئولین ارشد اجرائی استان اعم از استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان و مقامات ارشد اجرائی شهرستان ویژه مرند با استقبال گرم و دست پر از بازیکنان بانوان تیم آذربایجانشرقی از روستای گلین قیه پوششی برای عدم‌حمایت خود هنگام‌اعزام بگذارند

ارسال دیدگاه