امروز : یکشنبه 22 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/22 - 16:46 ذخیره فایل ارسال به دوستان

 مهیار عسگریان مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماک ورزشی کشور در مرند

 مهیار عسگریان مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماک به گزارش پایگاه خبری جوان فردا ن ورزشی کشورمدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماک با حضور در شهرستان مرند به صورت میدانی از استادیوم ۵هزارنفری مرند بازدید کرد. ♦️مهیار عسگریان در این بازدید بر روند پیگیری جهت شروع عملیات اجرایی این استادیوم تاکید کرد. ♦️وی افزود: طی […]

 مهیار عسگریان مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماک

به گزارش پایگاه خبری جوان فردا ن ورزشی کشورمدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماک با حضور در شهرستان مرند به صورت میدانی از استادیوم ۵هزارنفری مرند بازدید کرد.

♦️مهیار عسگریان در این بازدید بر روند پیگیری جهت شروع عملیات اجرایی این استادیوم تاکید کرد.
♦️وی افزود: طی سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، این استادیوم از جمله پروژه هایی بود که مقرر گردید در اسرع وقت نسبت به آغاز ادامه روند عملیات اجرایی اقدام شود.
♦️فرماندار شهرستان مرند در این بازدید از کلنگ زنی این پروژه در سال ۱۳۸۵ خبر داد.
♦️داود عباسی گفت: ساخت این استادیوم خواسته به حق مردم به خصوص جوانان شهرستان مرند است که از زمان حضور خود به عنوان فرماندار این شهرستان به جد پیگیر این موضوع بودیم که با مساعدت ریاست محترم جمهوری، استانداری آذربایجان شرقی، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، اعتباراتی برای این منظور در نظر گرفته شده است که امید است امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه نسبت به مساعدت آب و هوا باشیم.

عکس از روابط عمومی فرمانداری

ارسال دیدگاه