امروز : یکشنبه 22 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/22 - 16:49 ذخیره فایل ارسال به دوستان

  مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی از اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در شهرستان مرند خبر داد.

طرح بانوک درمرند   مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی از اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در شهرستان مرند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان فردا  کوهی با حضور در فرمانداری شهرستان مرند گفت: در این طرح که شهرستان مرند به عنوان پایلوت در استان آذربایجان شرقی و کشور انتخاب شده است، ابتدا […]

طرح بانوک درمرند

  مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی از اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در شهرستان مرند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری جوان فردا  کوهی با حضور در فرمانداری شهرستان مرند گفت: در این طرح که شهرستان مرند به عنوان پایلوت در استان آذربایجان شرقی و کشور انتخاب شده است، ابتدا زنان نوکار کار آفرین در تمامی حوزه ها رصد و شناسایی شده است سپس در بخش مردمی نیز فعالین اقتصادی،سرمایه گذار،مشاورین و نهایتا رهبران اجتماعی اعم از زن و مرد احصا و به وزارت کشور معرفی شده اند.


وی افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی بانوان کار آفرین و معرفی آنها به فعالین اقتصادی و سرمایه گذار بوده تا نسبت به توانمندسازی آنها از طریق توسعه آموزش ، تامین زیر ساخت‌های لازم اقدام لازم معمول گردد .

 

طرح بانوک چیست ؟

طرح بانوک تمام مشاغل بانوان اعم از تولیدی یا خدماتی و تمام سطح شهرستان، از روستایی تا شهری را در بر می‌گیرد  در جریان ایجاد این چرخه حمایتی ضمن شناسایی مشکلات و نیاز‌های بانوان نوکار و کارآفرین امکان برطرف شدن آن توسط بخش‌های حاکمیتی و مردمی به صورت مستمر فراهم می‌شود.

نظر براینکه به علل نامعلوم مسئولین شهرستان مرند از رسانه ای شدن دیدارها و مسائل شهرستانی جوان فردا نمی تواند از چگونگی طرح بانوک در مرند مطلبی ارائه دهد

ارسال دیدگاه