امروز : دوشنبه 23 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/23 - 17:07 ذخیره فایل ارسال به دوستان

واکنش نجفی له واگذاری تالار ازدواج آسان مرند به بخش خصوصی

باسمه تعالی بنام جوانان مرند، بکام بخش خصوصی!! در سال ۱۳۹۴ مساحتی حدود ۱۸۸۵ متر مربع از فضای سبز اولین و قدیمی ترین پارک شهر را تخریب و گود برداری کردند تا بتاریخ ۱۳۹۸ بعنوان تالار ازدواج آسان جوانان به بهره برداری برسد وبیچارا جوانان شهرستان باصطلاح ویژه مرند با برگزاری جشن ساده ، ازدواجشان […]

باسمه تعالی
بنام جوانان مرند، بکام بخش خصوصی!!


در سال ۱۳۹۴ مساحتی حدود ۱۸۸۵ متر مربع از فضای سبز اولین و قدیمی ترین پارک شهر را تخریب و گود برداری کردند تا بتاریخ ۱۳۹۸ بعنوان تالار ازدواج آسان جوانان به بهره برداری برسد وبیچارا جوانان شهرستان باصطلاح ویژه مرند با برگزاری جشن ساده ، ازدواجشان را شادی کرده و سبک زندگی بدون تشریفات و نوینی را برای خود پایه ریزی کنند تا با برگزاری مراسمات ساده ، تشریفات در بدو زندگی جوانان رخت بربندد که متاسفانه با گذشت حدود ۸ سال از آن روز و طی چند مرحله افتتاح های ناقص و نارس ، در سال ۱۴۰۲به بهره برداری میرسد اما نه به نفع جوانان ، بلکه به نفع بخش خصوصی !
باز جوانان در حسرت ، رویای شروع یک زندگی ساده و دلخواه خود ماندند و گرفتار تشریفات . و مدیریت عریض و طویل باصطلاح مدیران مجموعه شهرداری و شورای شهر ، بجای تبدیل این پروژه به منبع درآمد زایی پایدار برای شهرداری مرند ، تقدیم بخش خصوصی می کنند ! چرا ؟ و به چه علت ؟ خدا می داند( انشالله مشکلات مالیشان برطرف شده است)
و با این اقدام نشان دادند که در بین مسئولان شهری عزم و اراده ای بر حل و فصل مشکلات جوانان و برطرف کردن آسیب های اجتماعی و فرهنگی ندارند و جوانان در حد شعار برایشان مهم است.
و یا اگر مدیران لایق شهرداری و مسند نشینان شورای شهر توانایی مدیریت ، مجموعه ای را که با نیروی کار اضافه مواجه هست را ندارند بهتر هست مدیریت مجموعه را به جوانانی از تبار دوران دفاع مقدس که امروزه جویای کار، نه با حقوق نجومی هستند بسپارند ، چرا که این پروژه هم می تواند برای شهرداری منبع در آمد باشد و هم با استفاده از نیروهای مازاد درون بدنه خود ، نیروی انسانی مورد نیاز آنجا را تامین و مدیریت کند .
و اما در این میان سوالی که در اذهان باقی می ماند ، حافظ و امین اموال بیت المال در این شهر باصطلاح شهرستان ویژه مرند کدامین مسئول است که در برابر چنین کاری سکوت اختیار کرده و اقدامی انجام نمی دهد ؟!
مجید نجفی
کارشناس ارشد
فعال فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی

ارسال دیدگاه