امروز : شنبه 28 اکتبر 2023
تاریخ : 2023/10/28 - 6:38 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم روح الله طالبی در شهر کُشکسرای مرند برگزار شد.

بهوگزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir مراسم سالگرد شهید مدافع حرم روح الله طالبی در شهر کُشکسرای مرند برگزار شد. روح الله طالبی اقدم از جمله شهدای مدافع حرم است که در روز تاسوعای حسینی سال ۹۴ در دفاع از حریم آل الله به شهادت رسید؛ همه ساله، مردم کُشکسرای مرند یاد و خاطره این […]

بهوگزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir مراسم سالگرد شهید مدافع حرم روح الله طالبی در شهر کُشکسرای مرند برگزار شد.

روح الله طالبی اقدم از جمله شهدای مدافع حرم است که در روز تاسوعای حسینی سال ۹۴ در دفاع از حریم آل الله به شهادت رسید؛ همه ساله، مردم کُشکسرای مرند یاد و خاطره این شهید را زنده نگه می‌دارند.
حجت الاسلام احمد پناهیان در این مراسم، شهادت را نوعی سبک زندگی عنوان کرد و گفت: شهید، عنصر حیات یافته و امید بخش برای جامعه است.
یکی از همرزمان این شهید هم در این مراسم گفت: شب قبل از عملیات که پیاده روی داشتیم، شهید طالبی در هر حال، خود را مقدم بر دوستانش می‌دانست و در موقعیت تأمین برای هم رزمانش قرار می‌گرفت.
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه نیز گفت: انسان‌های شایسته بعد از ساختن خود، به تاسی از اهل بیت (ع) خود را به مقام آن‌ها می‌رسانند تا دین و اسلام زنده بماند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرند نیز حضور گسترده مردم در یادواره‌های شهدا را نشان از پیروی مردم از راه شهدا دانست.
احد طالبی اقدم، پدر شهید روح الله طالبی نیز بهترین روش برای ادامه راه شهدا را پیروی از بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ارسال دیدگاه