امروز : چهار شنبه 22 نوامبر 2023
تاریخ : 2023/11/22 - 6:13 ذخیره فایل ارسال به دوستان

🇮🇷فرماندار شهرستان ویژه مرند طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

فرماندار شهرستان ویژه مرند طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. 🎦 به گزارش خبرنگارپایگاه خبریاخباربه مرند:، داود عباسی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت‌. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، […]

فرماندار شهرستان ویژه مرند طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

🎦 به گزارش خبرنگارپایگاه خبریاخباربه مرند:، داود عباسی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت‌. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و دیگر بسیجیانی که در سنگرهای گوناگون نظام در جهت توسعه و آبادانی و حفظ و حراست آن کوشش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)مسئلت می نمایم.

 

ارسال دیدگاه