امروز : دوشنبه 27 نوامبر 2023
تاریخ : 2023/11/27 - 19:20 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پیام تشکر و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از حضور اقشار مختلف شهرستان مرنددر برنامه های هفته بسیج

پیام تشکر و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از حضور اقشار مختلف شهرستان مرنددر برنامه های هفته بسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرنددر پیامی از آحاد مردم شریف و مسئولان شهرستان مرند در گرامیداشت هفته بسیج که با ناحیه مقاومت بسیج همکاری و مساعدت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح […]

پیام تشکر و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از حضور اقشار مختلف شهرستان مرنددر برنامه های هفته بسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرنددر پیامی از آحاد مردم شریف و مسئولان شهرستان مرند در گرامیداشت هفته بسیج که با ناحیه مقاومت بسیج همکاری و مساعدت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.


متن پیام به شرح ذیل میباشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ
هرکه در قبال خوبى مردم تشکر نکند ، از خداوند عزّ و جلّ هم تشکّر نکرده است
امام رضا(ع)
اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیج طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه بود. بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که معجزه خود و الطاف جلیه اش را در تشکیل بسیج مستضعفین به انقلاب اسلامی ارزانی فرمود. قطعا هر چه زمان می گذرد، اهمیت، نقش و جایگاه بسیج در نظام اسلامی ایران آشکارتر می گردد و ضرورت تقویت و توسعه تشکل بسیج و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه نمایان تر می شود.
در سال مهارتورم و رشد تولید، در حالی هفته بسیج را با شعار “بسیج امید ملت” پشت سرگذاشتیم که نظام اسلامی و مخصوصا جبهه ی مقاومت در عرصه بین المللی در شرایط خاصی است و مقاومت و ایثار جانانه ملت سرافراز ایران اسلامی در مقابله با انواع و اقسام توطئه ها و تهدیدات وشیطنت های دشمنان خارجی وعوامل فریب خورده ی داخلی شان مثال زدنی است.
هفته بسیج امسال، با عنایت حق تعالی و با برنامه ریزی و مشارکت همه مردم بویژه بسیجیان عزیز از اقشار مختلف شهرستان ، هفته ای مشحون از عطر و بوی بسیجی و فرهنگ و تفکر بسیجی بود.
اینجانب به عنوان یک خدمتگزار و سرباز کوچک در بسیج بر خود فرض می دانم از همه عزیزانی که ما را در بزرگداشت این هفته و تجلیل و تکریم از بسیج و ارتقاء شان و منزلت بسیجیان، یاری کردند تشکر نمایم.
از آحاد مردم شهیدپرور، فهیم، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان مرند خصوصا ائمه جمعه محترم مرند ویامچی،فرماندار وبخشداران، روسای محترم ادارات و شورای اداری شهرستان، اعضای محترم شورای تامین، فرماندهان ومجموعه محترم نیروهای مسلح مستقردرشهرستان ، به صورت ویژه تر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان وبسیجیان سلحشور ازتمام اقشارکه در هفته مقدس بسیج سنگ تمام گذاشتند و با حضور گرم خود محافل و برنامه های این هفته را نورانی نمودند، تقدیر و تشکر نمایم.
قطعا این همه توفیقات و انعکاس زحمات و خدمات بسیجیان و تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، مرهون تلاشها و همت والای اصحاب رسانه شهرستان است که از همه این عزیزان نیز تشکر می نمایم.
و در پایان از فرماندهان محترم حوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج بعنوان خط مقدم ماموریت های بسیج، بسیجیان دریادل و همکاران عزیزم در ناحیه مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج، مجموعه محترم نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در ناحیه،فرماندهان و پرسنل گردانهای امام حسین(ع) ، گردانهای امام علی(ع)، گردان های بیت المقدس و کوثر که به صورت جهادی و شبانه روزی پای کار بودند و در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این هفته تلاش نموده و مارا یاری نمودند، قدردانی وتشکرمی نمایم.
نظر به استقبال پرشور و بی نظیر بسیجیان عزیزمان از بسیج و مشارکت صمیمانه در برنامه های آن، امیدواریم با تلاش و همت بیش از پیش همگان و توسعه اقشار بسیج، زمینه حضور و مشارکت مردم ولایت مدار شهرستان مرند را در بسیج، در راستای تحقق بسیج دهها میلیونی که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، فراهم نماییم واز خداوندسبحان خواستاریم تا تفکر بسیجی را بر جهان طنین انداز نماید.
سایه ی مقام معظم رهبری مستدام باد.
سرهنگ پاسدار محمدرضاهنرور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

ارسال دیدگاه