امروز : شنبه 16 دسامبر 2023
تاریخ : 2023/12/16 - 18:09 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دستگیری سارق خانه باغ ها با ۱۰ فقره سرقت در ” مرند “

دستگیری سارق خانه باغ ها با ۱۰ فقره سرقت در ” مرند ” فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارق خانه باغ‌ها با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری javanefarda.ir به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس،  سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت اماکن […]

دستگیری سارق خانه باغ ها با ۱۰ فقره سرقت در ” مرند ”

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارق خانه باغ‌ها با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری javanefarda.ir به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس،  سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عباسی،  دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ عباسی با تلاش شبانه روزی وبه کارگیری گشت های نامحسوس یک نفر سارق راشناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر و اموال مسروقه کشف وبه مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ ” اسدیان ” اظهارداشت: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها  در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عباسی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مرند در پایان از شهروندان خواست به هشدار‌های پلیسی درخصوص پیشگیری از انواع سرقت توجه کرده و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را دراسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه