امروز : شنبه 16 دسامبر 2023
تاریخ : 2023/12/16 - 18:28 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تشدید نظارت بر بازار درقالب گشت مشترک به مناسبت شب یلدا در شهرستان مرند

تشدید نظارت بر بازار درقالب گشت مشترک به مناسبت شب یلدا در شهرستان مرند به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های کالای اساسی با حضور بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، در سطح شهرستان مرند از امروز تشکیل و […]

تشدید نظارت بر بازار درقالب گشت مشترک به مناسبت شب یلدا در شهرستان مرند

به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های کالای اساسی با حضور بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، در سطح شهرستان مرند از امروز تشکیل و تا شب یلدا ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda به نقل از  روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند؛ طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا باهدف نظارت بر بازار میوه، آجیل، شیرینی، خشکبار و انواع گوشت ،برنج قند وشکرو….در گشت مشترک تعزیرات حکومتی تا پایان آذر ادامه دارد.

این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل بازار، و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گران‌فروشی با همکاری دستگاه‌های نظارتی از قبیل مدیریت جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

باتوجه‌به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند.

 

ارسال دیدگاه