امروز : دوشنبه 18 دسامبر 2023
تاریخ : 2023/12/18 - 6:47 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دومین اثر برگزیده مسابقه نقاشی هفته خاک در آذربایجان شرقی اعلام شد

به گزلرش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir دومین اثر برگزیده مسابقه نقاشی هفته خاک در آذربایجان شرقی اعلام شد  آثار ارسالی به مسابقه نقاشی هفته خاک سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی داوری شد و از بین ۲۹۴ اثر ارسالی، ۶ نقاشی به عنوان اثر برگزیده […]

به گزلرش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir دومین اثر برگزیده مسابقه نقاشی هفته خاک در آذربایجان شرقی اعلام شد

 آثار ارسالی به مسابقه نقاشی هفته خاک سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی داوری شد و از بین ۲۹۴ اثر ارسالی، ۶ نقاشی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

ان الله جمیل و یحب الجمالخداوند زیباست وزیبایی را دوست دارد

سرکار خانم رویا جلالی
کارشناس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند

 آقای میر بهفر یونس زاده
کارشناس شرکت منطقه ۸انتقال گاز ایران

بعد از اعلام نتایج مسابقه نقاشی ”هفته خاک” نوگل عزیزمان خانم “السا یونس زاده ” از شهرستان مرند موفق به کسب رتبه گردیده است . این موفقیت را به شما و خانواه محترم تبریک عرض می کنیم . امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق باشید .

ذوق سرشار و طبع بالیده میراث نیاکان ماست. به راستی که خوش فرمود: “هنر نزد ایرانیان است وبس ” و بی شک ایران زمین به فرزندان مستعدش می بالد که ,این چنین هنرمندانه با رنگها بر تارک صفحات , قریحه و ذوق و احساس را در هم می آمیزند ونقش خاطره می زنند.

لازم به ذکر وافتخار است که از ۱۳ نقاشی حاضر ایرانی در مسابقه فائو به مناسبت روز جهانی خاک ، ۶ مورد آن مربوط به استان آذربایجان شرقی و۲ مورد مربوط به شهرستان مرند می باشد

ارسال دیدگاه